Разумната критика от читател на друго списание

Здравейте! 

Знам че това, което правите е ваш проект и виртуална версия на "мъжко списание" и наистина ви се получават шегите, пък и остроумните изводи. Сравнително често пускате нови статии, имате свой стил на писане, доста добре се възползвате от възможностите в интернет. Обаче надали някой може да си изкриви душата и да не признае, че истинските списания са книжни и можеш да ги разлистваш, препрочиташ, колекционираш и т.н.

Искрено се надявам да сте в сте в течение в тези среди и да ви питам какво се случи с най-голямото мъжко списание - MAXIM ? Още към 2010-та започнаха да прекаляват с тъпите реклами, а през 2013-та вече се печаташе и в по-малък, необичаен за изданието формат (а то това си им беше и запазена марка поначало). От тогава предполагам сред всички верни читатели се усети и онова чувство, че нещата отиват към капитулация... 

Сякаш някой чу псувните ми и почувства разочарованието ми от Бургас чак в София. Не щеш ли само месец по-късно и клетото списание MAXIM спря да се появява по будките (към август) :( Еми да - бая критики отнесоха, но честно казано ми е мъчно :( 

Мъчно ми е, защото това бяха най-добре похарчените 5 лв. за месеца. В силните си години може би най-смисленото месечно четиво на пазара изобщо. Това беше книжката на свободния човек, на ергена, на веселия бираджия. Място за критика на ежемесечните глупости из БГ, Свободна зона за всички, които искат да казват нещата директно и не на последно място- купища мацки, някои от които просто по бански- красота за ценители! 

Моля ви, кажете какво се случи!

Men.bg: Трудно е да дадем обяснение за друга медия, но ще се опитаме да обясним една интересна тенденция сред родните читатели. Първо сме длъжни да кажем, че никой не работи безплатно и се съмняваме, че бихме открили толкова голям благородник. Рекламата е единственият източник на средства. Не се заблуждавай с минималната сума за покупка на списание - тя няма да стигне и за напечатването. Когато една медия започне да печели и да става известна, критиката ще дойде моментално. Промените никога не се одобряват на 100%,  освен ако не говорим за предложение за безплатен алкохол. Рекламите не могат да бъдат проблем в интернет и списанията, защото могат да бъдат пропуснати много бързо и по-често са избрани именно по твоя вкус. Трябва да признаем, че се радвахме на YouTube рекламите, които често бяха за джаджи, коли, спорт и т.н. Днес сме бомбардирани с фолк реклами и абсурди от eBay. Проблемът не е в количеството реклами, а в тяхното качество и именно тук започва пропукването между потребителя и производителя. Забелязали сме постоянната критика и коментарите "И вие ли се продадохте?". Не сме се продали, просто не искаме да мием чинии в заведението, след като сме изпили една бира. Подозираме, че това те е подразнило, но не забравяй, че зад всеки проект стоят хора, които също имат нужди.

P.S.: Можеш ли да се оплачеш на телевизията за рекламите?

P.P.S.: И ние не успяхме! 

Изпращай своите истории, казуси и критики на info@men.bg. Удължаваме грайфер на зимна гума с поглед, намаляваме сметка за парно и точим бензин евтино! 

Най-четени от

Най-четени

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
Sid
06 януари 2015 | 18:52

Фактът, че с времето започнахте да изсъхвате ме кара да мисля, че в мен.бг остана само един мен и това не небеизвестния дани който със своя стаж осра целия проект. :Д Първо мен.бг беше някво забавно издание от някви свежи пичове, после пичовете поулегната но продължиха да подъържат някво качество, следователно дойде един странен тип с никоскачествен продукт да стажува,назначиха го постоянно и сега май сам си остана съдейки по това че продукт почти не излиза, тук там някав копи пейст на някви мадами, болшинството рубрики не са пипани от 2013-та а фейсбук активността едно време беше на някой готин пич, а сега е на 12 годишен пубер. Яко 9гаг, 4чан и пуберски вицове. Е изляхме си и ние душата, феновете на някогашния мен.бг, пред който сегашния е по-добре да се застреля и да спре да се мъчи.

Автора на въпроса
24 ноември 2014 | 20:29

Добре де, ок. Само че накрая списанието го спряха от издаване- т.е. очевидно и безкрайните реклами не са успели да го спасят? Проблемът не беше само в това- тях си ги имаше от самото начало. Огромен проблем беше липсата на съдържание в статиите. Давам ви директен пример: имаше конкурс с голи домашни снимки; имаше статии, в които ентусиаст отиваше да мие стъкла на улицата, да го целят със снежни топки или да забива мацки в заведения (нещо като социален експеримент) ; имаше рубрика с абсурдни въпроси (защото да зададеш малоумен въпрос е далеч по-трудно, отколкото си мислим); имаше много любопитни статии за наука, география, личности. Да не говорим, че предговора на списанието от главния редактор, често пъти беше една от най-интересните колонки.... Как да ви кажа менове- не всичко е в рекламите, малкия формат, по-малкото страници и пр. Сякаш някакви напълно не-наясно с идеологията на Максим хора започнаха да го пишат и щях да преглътна всичко, но олигофренските рекламки (часовници по 10 000лв) просто наливаха още и още в огъня! Съгласен съм, че са важни парите, но нещата трябва да стават с разумни и адекватни жертви. Не знам и на Плейбой колко още му остава, но той се харчи от по-улегнали, уж по-бохемско го водят.

17 ноември 2014 | 13:30

well said men.bg