Kia Optima SX Turbo

Азия има превъзходни автомобилни марки, които успяват да задоволят и най-капризния потребител. Новите автомобили, които идват от там са малко непознати и често будят съмнение в клиентите си. Марката, която се слави с добри възможности и ниска репутация е Кia. Корейците се опитват да направят всичко възможно, за да спечелят твоето доверие и смятаме, че са постигнали целта си с този автомобил.
 

Представяме ти иновативния дизайн на Кia Optima SX Turbo. Ще говорим за най-мощната от всички модели, защото не обичаме да се занимаваме с ограничени версии. Първото нещо, което можеш да забележиш, е острият дизайн и свирепите фарове, които ще гледат доста страшно вечер на пътя. Другото по-интересно нещо в интериора са джантите, които изглеждат много приятно и спестяват доста пари за тунинговане и доизпипване.
 

Зад волана ще се радваш на един доста напреднал дизайн. На твое разположение са: двузонен климатроник, Bluetooth, LCD панел, кожен салон и допълнителни състезателни индикатори, които могат да се появяват на екрана.
Всички това получаваш от автомобил, представляващ семеен седан, с който да караш децата на училище и да пътуваш спокойно до работа.
 

Всички тези джаджи показват една съвсем различна история и подсказват, че този път ще караш малко по-бързо и ще пристигнеш на време. Въпреки размерите си Кia e пъргава, а окачването е изпипано и те лишава от процедурата на бъбреците, която изпитваш всеки ден, когато минаваш през паветата. Окачването може да се настрои за няколко терена, което е допълнителен плюс за теб и гадните пътища.
 

Возенето е плавно и спокойно. Скоростната кутия превключва бързо и неусетно. Реакциите й са моментални и в спортен режим. Истината е, че тази кола има няколко личности в себе си. В един момент е спокойна и леко плъзгаща се по платното, а в следващия се превръща в истински звяр, който хвърчи по цариградско!
 

Причината за бързата промяна е двигателят. Кia се задвижва от 4-цилиндров 16 клапанов турбо двигател с интерколер и директно впръскване. Генерира мощност от 274 конски сили. Скоростната кутия е 6-степенна автоматична, но имаш и опция за ръчно превключване от волана. Формула 1 да си гледа работата, нали! Разходът на гориво е висок, защото силното сърце на автомобила трябва да гори здраво, ако искаш да се раздаваш на асфалтовата настилка.
 

Цената на този автомобил е 30,840$. В нея се включват и допълнителни екстри като: автоматичен люк със сензор за влага, запаметяваща се позиция на шофьорската седалка, затоплящи/охлаждащи предни седалки, GPS система, камера за задно виждане, модифицирана аудио система от Infinity. Допълнителна опция, която можеш да получиш, е V-6 двигател, който ще ти струва поне 1900$(цената се договаря допълнително).

Сумата е много прилична, ако търсиш кола с всички екстри, които предлага един Меrcedes. Можеш да видиш ценовата разлика в емблемите. Смятаме, че е добро предложение, което не те лишава от нищо, а и ще ти останат пари за почерпка! 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
test.zalata.net
27 октомври 2011 | 11:13

Колко е 111 х 4 = ?? Ако мислиш че отговорът е лесен - тествай се на: test.zalata.net и провери колко е IQ то ти!

borkos
27 октомври 2011 | 00:10

ами сега ще ти обесня набързо,на форд ми мяза заради задницата,колкото до 2000сс мотора,колкото по-високо оборотен е мотора и с по-малка сс толкова по лесно се износва,именно затова се използваха големите атмосферки преди години,за да можеш да си купиш една кола,и да я караш определен брой години.В момента авто-бизнеса на точно тези автомобили среден клас,се върти около частите,всичко се блъска с електроника,всичко е направено така,че за да смениш едно разглобяваш цялата предница или поне половината пластмаси и панели и подобни не особено потребни неща.И от там идва цялата схема блъскат на частите високи цени,или най-голямата простотия според мен,почти всяка марка в последно време прави така,че за да направиш едно нещо трябва да си купиш определен инструмент,и не ,не говоря за нещо сложно примерно ключ или нещо подобно.Просто такива коли визирам чистак новите и скъпите коли не са за БГ,колко голяма част от населението,може да си купи чисто нова кола за 100к и нагоре,а там повече от колите са правени да се карат не повече от 5-10 години,естествено след този пробег гордия българин си купува въпросното бужи и до там.Почва се една дълга и постоянна драма с дилъри на части и сервизи.А и частите станаха лайна в последно време,пресен пример,цитирам по памет,за алфа 147 кола на 2001 (ако не бъркам годината) буталата технологично издържат 135 000 км :D :D мисля ,че се изразих точно по това ,което исках да кажа

26 октомври 2011 | 19:46

Какво пък общо има с форд? Всъщност който е ходил на тазгодишния Автосалон сигурно е видял Киа-а, мога да кажа с ръка на сърцето, че изглежда точно толкова добре и на живо. А тоя 2000сс двигател въобще не е смешен, БМВ също предлагат двулитровки на 5-цата, Мондео има даже с 1.6. Тенденцията от известно време е да се минава на по-малки турбо-двигатели и да се изоставят огромните атмосферни двигатели и всички марки го правят. Даже новия Е-клас има 1.8 турбо. А точно за този двигател няма нужда се притесняваш брат, мотора е Хюндай, DOHC със CVVT и със сигурност няма да те разочарова. Точно както не разочарова новия Лансер, чийто двигател е базиран на него(включително и Ево-то). Статията обаче, наистина е слабичка момчета, сайта ви е страхотен, но има какво да се желае. Турбо модела е предвиден за САЩ. :) У нас има само дизелчета.

borkos
26 октомври 2011 | 16:27

мешавица м/у форд и субару,нещото което ми направи впечатление е двигателя,на 90% съм сигурен ,че е 2000сс,а това за голяма кола е смешно,още повече и факта,че е с турбо,значи честито на собствениците,по-скоро на човека който ще я оправя като почне да се скапва

nas
26 октомври 2011 | 15:15

Хубава кола и слаба статия. А колко см3 е двигателя... това не е важно в статия за автомобили! Инсо показа тясната връзка м/у интериор и джанти :)) Обобщение: Статия написана за читателКИТЕ на Мен.бг, и без това редакторите са ги поставени на някакъв пиадестал, смешните путкопоклонници (нищо, че няма да я прочетат).

124
26 октомври 2011 | 14:49

отново доста неграмотно преводче, г-н редактор

Инсо
26 октомври 2011 | 14:19

"Другото по-интересно нещо в интериора са джантите..." Какво е един интериор без джанти! :)

нпх13
26 октомври 2011 | 14:13

на мен на форд ми прилича

Joro
26 октомври 2011 | 13:57

nqma nishto obshto s mercedes po skoro neshto m/d Audi i BMW