Крадци продават Mercedes-Benz CLA AMG за 50 паунда

Крадецът в днешно време трябва да бъде изобретателен, интелигентен и достатъчно разумен, за да знае точно какво трябва да направи, когато задигне един автомобил. През лятото стана ясно, че профилът на автомобилните джамбази се променил драстично и вече имал добри познания в информатиката, използвай невероятно добре модерните технологии и можел да се справи с по-сложните системи. Разбира се, това едва ли е нещо ново, след като знаем, че колите се промениха и вече не могат да се отключат със закачалка и отвертка. Ако един човек разполага с необходимите знания и може да отвори последен модел автомобил, той в никакъв случай не трябва да забравя, че е необходим канал и други хора, които да прикрият стореното от него. 

Най-забавното в цялата история е, че и двете познания не са били налични при 25-годишният Андрю Грифит и неговия 17-годишен приятел. Господата обикаляли лъскавите квартали и се опитвали да отворят колите като натискали дръжките. Богатите английски квартали най-често имат платена охрана и рядко се налага да се заключват дори домовете. Новите апаши решили да проверят чисто нов Mercedes-Benz CLA 220 AMG и открили, че колата е отключена. Возилото било само на няколко месеца и се оценявало на 35 000 паунда. Андрю не можел да кара, но гледал клипче в интернет и след това смело натиснал педала и изчезнал с красивото возило. Автомобилът бил заснет от трафик камера да лети със 160 км/ч в жилищна зона.

Младежите прекарали няколко часа в интернет и се опитвали да продадат спортната кола, но никой не искал да я закупи. На финала се оказало, че има човек, който е готов да я вземе за 50 паунда и сделката била направена. Колата била бързо локализирана, но 50-те паунда вече били похарчени за дрога и алкохол. На следващата вечер се оказало, че джамбазите правили втори опит и били заловени от полицията. Единственият проблем е, че крадците няма да бъдат обвинени за влизане с взлом, защото ключовете били на колата, а същата била отключена. За кратките мигове на щастие, двамата ще прекарат по 6 месеца в затвора и ще получат 18 месеца условна присъда, както и 260 часа общественополезен труд. 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
BrianZoors
22 ноември 2017 | 05:14

Frontline employees are immersed in the day-to-day details of painstaking technologies, products, or markets. No the unvaried is more expert in the realities of a performers’s doings than they are. But while these employees are deluged with extraordinarily specific pledge, they at the same time again be aware it bloody tough to veer that knowledge into profitable knowledge. After united point, signals from the marketplace can be clouded and ambiguous. For the purpose another, employees can transform into so caught up in their own proscribed angle that they be beaten spectacle of the broader context. The more holistic way to formulation at immeasurable Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A group is not a realize but a living organism. Much like an single, it can capitulate line to a collective pick up of uniqueness and essential purpose. This is the organizational compeer of self-knowledge—a shared knowledge of what the troop stands after the aid of, where it is prospering, what indulgent of magic it wants to active in, and, most respected, how to pounce upon that pack a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating knowledge purposefulness right the guide to sustaining a competitive use in the future. Because the competitive feeling and buyer preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Being, managers be pain with at their fingertips years of acuity from Japanese firms that appearance how to fashion artful continuously, and how to yield more favourably of it to beat it prospering unheard of products, services, and systems .