Mazda не е забравила роторния двигател

Можете ли да изкарате около 240 конски сили от 1.3-литров двигател? В днешно време с толкова зловещо турбиниране е напълно възможно да се порадвате за половин час на такава мощност, но малко по-назад във времето се оказа, че Mazda имат роторен двигател и той може да направи подобен скок в мощността. Единственият проблем е, че животът на този двигател рядко надвишава живот от 100 000 километра. Липсата на рентабилност и скъпа поддръжка може да допринесе доста сериозно за продажбите, но още с излизането на роторния двигател, компанията се закле, че ще направи следващия още по-добър и още по-здрав. Единственият проблем се изразява в усилията за разработката и доста скъпата инвестиция. Ето защо Митсуо Хитоми заявява, че компанията не се е отказала от следващото поколение ротори, ала фокусът този път ще бъде насочен в сериозните проблеми като износване на двигателя, консумацията на масло и още няколко други. Има допускане, че евентуално роторния двигател може да влезе в употреба, когато дойде време за създаването на първия хибрид, който да свърши толкова много работа. Очаква се около 2020 година да има развитие по темата. 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!