Nissan се завръща в Льо Ман

Nissan се опитаха да превземат върха на 24-часовото състезание в Льо Ман с електромобил, но отпаднаха бързо от състезанието, завещавайки само автомобилната си реклама. Тази година са решили да поправят грешката си и се завръщат към корените на това състезание - двигателите с вътрешно горене.

GT-R LM ще бъде с монтиран двигател в предната част, който ще задвижва предните колела, а не задните, както се случва често в този вид състезания. Под капака се разполага потентен 3.0-литров V-6 би-турбо двигател със система KERS и теоретична мощност от над 2000 конски сили. Правилата ограничават мощността до 1500 конски сили, които също би трябвало да бъдат много комфортни за френската писта. Единственият проблем може да бъде горивото, което често ще свършва, което е предимство за дизеловите автомобили на Audi. Състезанието за пореден път събира най-добрите автомобилни производители, подлагайки ги на тест с времето, нервите на състезателите и природата. Препоръчваме този спортен уикенд за истинските автомобилни състезатели!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
123
08 март 2015 | 12:48

Толкова си тъп, че чак яд ме хваща и си направих труда да ти извадя от официалния правилник на LMP1 (ако знаеш въобще кво е това, щото си крайно тъп) какви са изискванията за двигателите. Не знам дали можеш да четеш на английски, ама поне се опитай. ПП И ще псуваш майка си нещастник пъпчив. Engine is free except following restrictions: • Only Petrol or Diesel 4 stroke engines with reciprocating pistons are permitted. • Engine cubic capacity is free for "LM" P1-H cars and must not exceed 5500 cm3 for "LM" P1 cars.

123
08 март 2015 | 12:37

ХАХХАХАХАХААХ, имали ограничение на мощността всяка година двигателите. Бате, ходи гледай крикет моля те. Сериозно. И не се занимавай с писане.

Нисан доставят двигатели на Лада
03 февруари 2015 | 16:44

М-да, Lada, Ferrari, Audi, Porsche, Peugeot, Citroen, Lamborghini, Aston Martin - всички са с двигател на Nissan...

321
02 февруари 2015 | 17:27

По-добре се гръмни и недей да пишеш нищо повече. Ще си решиш проблема завинаги.

Bai Kiko
02 февруари 2015 | 17:23

Смотльо, Nissan ZEOD RC участва през 2014 година. Делта уинга си го наври на майка ти в тъпата устичка.ZEOD направи има няма 50-60 обиколки и се изключи самичък, оставяйки само рекламата си през цялото време на ефира, докато вървеше Льо Ман 2014 година. Преди да почнеш да дрънкаш тъпотии, помисли какво точно дрънкаш, щото ставаш смешен, ама много смешен. Двигателите всяка година имат ограничение на мощността, за да се изравнят елементарно и силите. Ако нямаше такива ограничения, защо всяка година си променят двигателите, а не карат със същите? Защо забраниха роторните двигатели на Мазда, бе, експерте? Айде говори и се прави на интересен, ама вземи се поинтересувай, келеш тъп!

Майстора
02 февруари 2015 | 14:48

Всеки разбира от коли... Вземи си орехче.

123
02 февруари 2015 | 11:21

Абсолютно ми е неизвестно защо се мъчите да пишете за неща, които не разбирате. За втори път пиша коментар в сайта ви и все е за Льо Ман, защото пишете пълни глупости. ПЪРВО, Nissan не са се опитвали да превземат Льо Ман, а още по-малко са се опитвали да го правят с електромобил. Delta Wing не е електромобил. ВТОРО, теорЕтична се пише с Е, не с И. ТРЕТО, двигателите във WEC нямат ограничение на мощността! ЧЕТВЪРТО, каква автомобилна реклама са завещали ЕДИНСТВЕНО, при положение, че Nissan са един от най-големите доставчици на двигатели. Ако ще пишете за нещо, поинтересувайте се от него и не заблуждавайте хората. С най-добри чувства. Сега може и тоя коментар да изтриете. :)