Tuning Show 2017 пристига

През уикенда можете да станете изключителни свидетели на 100%-ов адреналин под формата на изгорели газове, много мощни коли и достатъчно следи от гуми, с които паркингът на Интер Експо Център да се превърне в нещо като каучуковата Мона Лиза. Красивите жени са бонус. Каним всички почитатели на високи скорости и красиви автомобили на тазгодишното издание на Tuning.bg, което ще разкрие пълния потенциал на родните почитатели на високи скорости. Истинските професионалисти винаги работят на пистата, затова съветваме и начинаещите аматьори да помислят за своята безопасност и тази на околните, преди да започнете да правите щуротии по улиците. И малко преди старта, успяхме да хванем някои от главните действащи лица, които утре не само ще Ви надуят ушите с оглушителен рев, но и ще се постараят да дадат всичко за вас: 

Men: Представи се.

Ива: Казвам се Ива Русинова от София, на 27 години, сериозно обвързана. Правя се на дрифтър.

Men: Това беше важната част, а сега за колите. Какво е твоето возило?

Ива: Това е моят Frankenstein, който прилича на американец, но истината е, че е Audi 90 Quattro с двигател от Audi S8 - V8 и след ремап е вече 350 конски сили. 

Men: Кога беше връчен последния фиш за превишена скорост?

Ива: Не са ми връчвали, но пък ще си призная, че понякога карам малко по-бързо на околоврътсното - с 95, вместо 80. Възможно е там да се ме снимали. 

Men: Представи се за читателите.

Т: Казвам се Тодор Дунев и съм европейски шампион по дрифт. 

Men: Каква беше първата ти тунинг кола?

Т: Ford Puma с много дребни двигателни промени. 

Men: Колко конски сили беше? 

T: 145-150 конски сили.

Men: Първият фиш за превишена скорост?

Т: Нямам такива фишове, аз. Ще ми издействате някой сега, нали? Нямам, никога не са ми връчвали!

Men: На колко км/ч закова стрелката?

Т: Искате да ми издействате фиша, нали? 

Men: В Русия сме, де! (представи си жеста)

T: На писта 230-240 км/ч. 

Men: Най-сладката ти победа? Тази, която винаги ще я помниш!

Т: Имам 3-4 такива. Едната е от пистовия шампионат на България през 2005-а година. Тогава се състезавах с Ford Puma и имах проблеми със запалването още в началото. Колата направи само една обиколка в събота, колкото да влезе в квалификационното време. В неделя стартирах на последно място от 20 коли и спечелих състезанието. Това ми е много пресен и запечатан момент! Другата ми силна дрифт победа е от Андора 2010 година. Там буквално от ръба на отпадането с технически проблем в събота, работих много до късно с баща ми, за да вдигнем колата и да спечелим състезанието. 

Men: Какво е дрифтът за теб? 

Т: Свобода, начин на отношение към машината, клиширано е "начин на живот", целият моторен спорт е начин на живот за мен. Просто винаги се стремя да изпипвам нещата до край. 

Men: Представи се.

М: Казвам се Александър Язов "Матрицата".

Men: Защо точно "Матрицата"?

М: Тя дойде от компютърния бранш, в който също имам участие. Малко или много се превърна в синоним на моята работа, защото се опитвам да бъда на професионално ниво. И се стремя едното да върви след другото. 

Men: коя беше първата ти тунинг кола? 

M: Не съм имал много коли, но първата беше Жигули 2101!

Men: Колко конски сили?

M: Оригинално сигурно беше към 20, но през годините ставаше все по-сериозен автомобил и накрая беше нещо от рода на 140 конски сили. 

Men: Как се става дрифт състезател?

M: Предимно с любов към въпросния спорт. Той е начин на живот и избор да живееш по този начин. Преди всичко е различен спорт, но наистина в основата на всичко стои любовта към него и желанието. 

Men: Колко коня е настоящия ти звяр?

M: V8 цилиндров турбиниран двигател от BMW с 500 конски сили. 

Men: Представи се.

В: Казвам се Владимир Миронов по прякор "DJ Monkey". Аз съм официалният водещ на Tuning Show 2017 година, както и на формата от самото начало.

Men: Ти си първият, който е сложил началото.

В: Първият, който хвана микрофона и вече не го дава!

Men: Какво е чувството да се движиш сред толкова красиви коли, жени и бензинови изпарения?

В: Наистина е приятно, но аз съм най-щастлив, когато накарам публиката да изригне и да даде своя заслужен принос на всички състезатели. За мен това е нещо уникално и съм изключително щастлив, когато и двете страни са доволни. 

Men: Какво караш?

В: Аз съм почитател на BMW и принципн водя и BMW съборите, но нека не се ограничаваме само до една марка.

Men: Кой е твоят най-горещ спомен от Tuning Show до този момент?

В: Имаме един момент, в който аз падам на колене пред BMW-то на Матрицата, той се засилва с невероятна скорост, спира на сантиметри от мен и започва да прави burnout. Положението се нажежава толкова, че запалихме генерацията. До този момент не вярвахме, че това може да се случи, но се случи. 

Можете да станете свидетели на Tuning Show 2017 година в Интер Експо Център през уикенда. Тези и още много други състезатели ще ви очакват с голямо удоволствие. А това се случи миналата година!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!