VW представи 1.0-литров двигател с 270 конски сили

VW за пореден път диктува правилата при малките и потентни двигатели. Посетителите на автомобилния симпозиум във Виена можеха да видят красивия 3-цилиндров 1-литров турбо двигател, както и 6-литров би-турбо W12 TSI двигател. Фокусът остава върху 3-цилиндровият малък звяр, който може да се превърне в изключителен състезател.

Клиентът ще получи много повече от малък и икономичен двигател, защото под капака ще откриете турбо и e-booster система. Резултатът от подобна комбинация води до мощност от 270 конски сили. Инженерите споделят, че за изработката са използвали и някои елементи от състезателния двигател на Polo WRC. Хората от VW Group са особено доволни от творението си и се радват, че все още може да се открие толкова много потенциал в двигателите с вътрешно горене. Не бързайте да отписвате малките 3-цилиндрови двигатели с турбо, защото те са светкавично бързи, изключително икономични и често остават недостижими. За пример ще дадем 1.2-литровия TSI двигател на Skoda, който при 2000 оборота в минута на пета скорост се движи със 100 км/ч. VW Group определено ще диктува правилата в следващите години.

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
t-t
20 май 2015 | 12:04

a ti trqbva da si qko prost da karash neshto 1te 20 000 s pulna gaz pri polojenie che toi 10-20-30 000 tepurva se razrabotva.... ama qvno gram si nqmash na predstava kakvo e tova...

Kii стига фантазира
13 май 2015 | 16:30

Живееш в голяма заблуда, нищо не занимава на 20 000 километра!

Kii
13 май 2015 | 15:01

Колко ще са надеждни тези толкова напомпани малки двигатели ако ги кара някой, който е с тежък крак и колко ще изкарват точно не е ясно. Вече имам наблюдение точно малолитражните двигатели на VW как заминават още на 20 хил. километра при постоянно каране със здраво настъпване...

japan power
13 май 2015 | 12:33

zle sa si tia VW I tva si e ... sorry ne stavat hich