Кои храни те правят умен?
 

Ябълки, горски плодове, киви, цитрусови плодове

 

Какво съдържат: Витамин С

Как действат: предпазват от свободните радикали, които състаряват мозъка.

 

Яйца, соя, млечни продукти

 

Какво съдържат: Лецитин

Как действат: Спомагат за образуването на вещества, важни при процеса на мислене.

 

Сьомга, риба тон

 

Какво съдържат: Омега 3 мастни киселини

Как действат: Грижат се за безпроблемната обмяна на вещества между нервните клетки.

 

Маруля, спанак, зеле

 

Какво съдържат: биоактивното вещество хлорофил

Как действат: Снабдяват мозъчните клетки с необходимото за добрия тонус количество. кислород.

 

Куркума

 

Какво съдържа: куркумин

Как действа: увеличава производството на антиоксиданти и предпазва от Алцхаймер.

 

Авокадо

 

Какво съдържа: Витамин В

Как действа: Спомага за обмяната на веществата в мозъка.

 

Зелен чай

 

Какво съдържа: флавоноид

Как действа: предпазва от свободните радикали, които карат мозъка да остарява по-бързо.

 

Банани

 

Какво съдържат: калий

Как действат: укрепват сърдечната мускулатура и подобряват процесите в кръвоносните съдове.

 

Лук и чесън

 

Какво съдържат: алицин (етерично масло)

Как действат: спомага за доброто снабдяване на кислород в мозъка.

 

Пълнозърнести макарони и картофи

 

Какво съдържат: въглехидрати

Как действат: доставчик на енергия и глюкоза за сивите клетки.

 

по Bild.de

 

 

 

 

 

 

Още по темата

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!