Тази компания превъртя 1-ви април

Една компания не може да си направи първоаприлска шега, без да поеме пиар риск, нали?

Сингапурската онлайн компания за хранителни стоки Honestbee опита това тази седмица с тематична кампания в стил Индиана Джоунс за продажбата на месо от застрашени от изчезване животни като панда, тигър и кит. Компанията започна да приема поръчки по-рано през седмицата на специално създаден за случая уебсайт, като за единствена дата на доставката бе посочена 1 април.

Виж още тук!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
p e c h e l i o n l i n e
02 април 2016 | 16:56

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ТОП 50 ОТ 75$ ДО.....$ МЕСЕЧНО САМО И ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, КАКВИТО СТЕ НА ФЕЙСБУК, НО ОТ ТАМ НЕ ВИ ЗАПЛАЩАТ. ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ПОСЕТЕТЕ ПОСОЧЕНИЯ САЙТ(НАД 44 000 ПОСЕЩЕНИЯ) ЧРЕЗ ГУГЪЛ------->p e c h e l i o n l i n e. o v o .b g --------->ФЕЙСБУК СТРАНИЦА-PECHELI OT SAITOVE

Kaloyan
01 април 2016 | 20:17

Значи парите който са взели от поръчките на продукти които не съществуват ще бъдат дарени на инициативи... замириса на пране :D