Топ 100 най-красиви жени на FHM

Вече ти показахме и топ 20 и топ 100 на класацията на MAXIM за най-секси жена на 2011, затова сега решихме да видим и как се е справила конкуренцията на For Him Magazine. Признаваме, че те на нас ни идват малко алтернативно мъжки, но пък какво - изборът им на 100 девойки никак не е лош. Освен може би номер Едно. Даже не "може би", ами със сигурност!

94. Никол Шерцингер

83. Дейзи Лоу

74. Джейми Чунг

71. Джесика Гоумс

57. Кейли Куоко

52. Лиа Мишел

43. Дженифър Анистън

38. Емма Стоун

34. Амбър Хард

31. Рейчъл Финч

28. Кандис Суейнпул

21. Кейт Бекинсейл

17. Ерин Макноут

14. Скарлет Йохансон

6. Майла Кънис

5. Джесика Алба

2. Дженифър Хоукинс

В знак на символичен протест няма да ти покажем снимка с Номер 1, защото Кети Пери не заслужава първото място!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
suba buba
20 септември 2017 | 15:07

xNrjGm Network Promoting is naturally extremely well-known since it can earn you a lot of income inside a quite short time period..

tits tits tits
20 септември 2017 | 11:38

6oJ0Tc Well written articles like yours renews my faith in today as writers. You ave written information I can finally agree on and use. Thank you for sharing.

fake view
20 септември 2017 | 11:00

VlxTZn I was suggested this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You are incredible! Thanks!

jake jilennanal
10 юли 2017 | 20:18

doUlg7 ugg australia bailey button boot bomber jacket chestnut

pron best
10 май 2017 | 17:25

FOMYKB Really enjoyed this blog post.Thanks Again. Will read on

suba me
10 май 2017 | 14:27

X9BoX0 It as hard to come by knowledgeable people in this particular subject, however, you seem like you know what you are talking about! Thanks

bdsm lovers
05 март 2017 | 00:01

3mI4H7 Pretty! This has been an extremely wonderful post. Thank you for providing these details.

bdsm lovers
04 март 2017 | 13:41

cGPzRU Very nice info and right to the point. I am not sure if this is really the best place to ask but do you people have any ideea where to get some professional writers? Thanks

find here
01 февруари 2017 | 16:11

n7CIwo Nice blog here! Also your website rather a lot up very fast! What host are you the usage of? Can I am getting your associate link in your host? I want my website loaded up as fast as yours lol

useful reference
01 февруари 2017 | 14:24

mN9DZS Right now it sounds like BlogEngine is the preferred blogging platform available right now. (from what I ave read) Is that what you are using on your blog?

suba bob
27 ноември 2016 | 06:42

JP8Rw7 Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your site is wonderful, as well as the content!. Thanks For Your article about sex.

suba bob
27 ноември 2016 | 00:45

3w0tUs Really wonderful information can be found on web blog.

free pron online
10 октомври 2016 | 12:39

Gatl7l Woh I love your content , bookmarked !.

huba buba
04 август 2016 | 11:59

ARzYBG Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is excellent, as well as the content!

huba buba
03 август 2016 | 21:45

iTxBi3 Thanks a lot for the article post.Really looking forward to read more. Really Cool.