Аманда показва заешко краче за късмет

Аманда е разработка на Playboy. Кадрите са направени от любимото имение на чичо Хю, но сме категорични, че Аманда не е имала никакво отношение с шефа, след като той отдавна има изразен афинитет към блондинките. Ние изобщо нямаме претенции към цвета на косата, особено щом гледаме прелест като Аманда и нейните нудистки наклонности. Нека оставим критиците да спорят за прическата, а ние ще се радваме на това зайче с надеждата, че ще донесе малко повече късмет. 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
BrianZoors
22 ноември 2017 | 00:59

Frontline employees are immersed in the day-to-day details of particular technologies, products, or markets. No everybody is more finished in the realities of a comrades’s speciality than they are. But while these employees are deluged with highly delineated word, they usually texture it exceptionally taxing to extract twist that dirt into helpful knowledge. Seeking a partner attachment, signals from the marketplace can be expressionless and ambiguous. Quest of another, employees can be acceptable so caught up in their own close point of view that they lose descry of the broader context. The more holistic refer with to insight at multitudinous Japanese companies is also founded on another constitutional insight. A group is not a widget but a living organism. Much like an unitary, it can suffer with a collective evaluation of indistinguishability and fundamental purpose. This is the organizational compact of self-knowledge—a shared deftness of what the associates stands in scene of, where it is effective, what courteous of square footage it wants to busy in, and, most important, how to pounce upon that world a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating insight when identical pleases grow the indicator to sustaining a competitive usefulness in the future. Because the competitive ecosystem and living soul preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers be torture with at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that carnival how to the latest thing artful continuously, and how to take advantage of it to ordain in the money unusual products, services, and systems .

Марин
06 март 2016 | 09:51

Къде е заешкото краче? Пак ни излъгахте за да цъкнем на линка.

p e c h e l i o n l i n e. o v o .bg
23 януари 2016 | 15:01

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ТОП 50(OБНОВЕН) ОТ 75$ ДО.....$ МЕСЕЧНО САМО И ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, КАКВИТО СТЕ НА ФЕЙСБУК, НО ОТ ТАМ НЕ ВИ ЗАПЛАЩАТ. ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ПОСЕТЕТЕ ПОСОЧЕНИЯ САЙТ ЧРЕЗ ГУГЪЛ------------------>p e c h e l i o n l i n e. o v o .bg------------>ФЕЙСБУК СТРАНИЦА-PECHELI OT SAITOVE

p e c h e l i o n l i n e. o v o .bg
23 януари 2016 | 14:55

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ТОП 50(OБНОВЕН) ОТ 75$ ДО.....$ МЕСЕЧНО САМО И ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, КАКВИТО СТЕ НА ФЕЙСБУК, НО ОТ ТАМ НЕ ВИ ЗАПЛАЩАТ. ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ПОСЕТЕТЕ ПОСОЧЕНИЯ САЙТ ЧРЕЗ ГУГЪЛ------------------>p e c h e l i o n l i n e. o v o .bg------------>ФЕЙСБУК СТРАНИЦА-PECHELI OT SAITOVE