Най-антифеминистката реклама

Рекламата на швейцарската компания за бельо Sloggi беше обявена за най-антифеминистката.

 

 

 

Френската и швейцарската организация Guard Doggs казва, че стегнатото женско дупе в боксерки, пробило синия билборд „стимулира порнографията и проституцията".

 

 

 

Италианската компания Lavazza печели наградата за най-безсмислена реклама с голи жени.

 

Най-сексистка реклама е тази на Renault, в която мъж и жена са в леглото. Той чете за новото Clio, а тя списание за бебета.

 

Отдолу логото е „Добрите неща идват по двойки".

 

Още по темата

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!