10 причини да карате Honda

Honda Corporation е компанията, която е успяла да накара милиони хора да се усмихнат, усещайки потенциала на интелигентен и разумен двигател, достъпна цена и необходимите екстри, с които просто да се насладите на най-доброто от пътя и своя автомобил. Притежателите на Honda са като почитателите на Star Wars - остават лоялни до края на света и никога не могат да купят втора кола, без да се знае, че е била благословена от японски инженери. Honda e религия, а нейните последователи най-често са толкова вманиачени, че не биха поставили част в автомобила си, която не е издържала теста на японците. Мнозина доставят части директно от другия край на света, следователно трябва да има причина за огромното поклонничество! Ето 10 причини да притежавате Honda:

10. Защото Япония е страната, в която се ражда само най-доброто - от часовниците с калкулатор до технологичната еволюция, автомобилното строене и дори създаването на самолети. "Made in Japan" е подписът на шотландския войн и никога няма да се разделите с него - заклеваме се! 

9. Различният поглед на компанията се забелязва във всеки автомобил, който е напуснал завода. Дизайнерите доставят най-доброто за своите потребители и дори най-старите им автомобили могат да ви накарат да обърнете поглед след тях. Не можем да кажем, че е създадена грозна Honda, просто има някои собственици, които умишлено загрозяват машините си, сякаш Мона Лиза има нужда от по-светло червило, нали? Не ни вярвате, сравнете нова кола с дизайн от 90-те години и ще разберете, че старите автомобили са били много по-добри! 

8. Скоростта е позната на всеки, който някога е имал възможността да се докосва до Honda. Дори и най-малките им коли са трудни за догонване, след като и малкото Logo може да върви със 180 км/ч на магистралата, дразнейки абсолютно всички, които са инвестирали луди пари за подобрения по двигателя. Годината е 2015 и тази компания все още няма бавен модел. Каквото е написано, че може да направи, вече го е правила! 

7. Модификациите никога не са били наша страст, но в България можете да откриете много любопитни хора, които искат да проверят колко точно е лимитът на тези машини. Благодарение на компютърната технология, по-големите инжектори и въртенето на валовете, малките самураи могат да се гонят с почти всеки на светофара. Стоковата Honda се нарежда до митовете за самодиви, голямата стъпка и чип тунинга от eBay. Спортният въздушен филтър е задължителна първа стъпка към следващите подобрения. 

6. Големите двигатели могат да мъркат и ускоряват до 9000 оборота - екстра за изпотяване на магистралата. Успех с любимото чиповано TDI, чийто аргументи се изчерпват до 4000 оборота. 

5. Ще откриете достатъчно луди глави във форума, които са готови да помогнат с каквото могат, за да използвате пълния потенциал на двигателя. Там се подвизават и достатъчно схеми за хората, които обичат да си пилеят времето само с машината, пропускайки празници и делници. Прочетохме необходимото количество теми и установихме, че успеваемостта с проектите е достатъчно висока, за да започнете да поръчвате части от интернет и да обикаляте по моргите с надеждата, че ще откриете най-доброто за японския самурай. За завършен проект във форума се смята този коментар "А ефект, оооо не мойш я позна после"! 

4. Можем да спорим много за състезателна история, но Honda са били предпочитаните двигатели от Аертон Сена и точно те успяват да донесат необходимите титли и да го превърнат в легенда. Във времето, когато Формула 1 е давала само свобода на отборите, Honda създават двигателен шедьовър, който многократно е бил награждаван за шедьовър на всяка писта. Съжаляваме, но Формула 1 има само един Сена и само един отбор, който завинаги ще се смята за шедьовърът в това състезание. Благодарение на модерната технология, Honda може да ви предложи един бърз телепорт до 1989-та година на Suzuka, затворете очи и си представете онзи болид, който остави следа в мнозина. 

3. Шофирането на Honda автоматично ви поставя в сцена от "Бързи и яростни". Можете спокойно да повтаряте "Too soon, junior", докато изпреварвате охлювите на светофара и магистралата. Най-използваният уред в този автомобил, освен педала за газта, е лоста за мигачите и по-конкретно - левият мигач. 

2. И докато всички очакват с нетърпение следващия модел на Bugatti, ние се надяваме, че следващата година ще можем да видим новия NSX, Civic Type-R и още много автомобилни бижута, по които ще въздишаме повече, отколкото сме въздишали по жени. Старите хора са казали, че кефът цена няма, следователно смятаме да продадем жената и децата за медицински експерименти, защото NSX идва с определена цена! 

1. Vtec

Благодарение на тази технология, Honda успяха да спечелят сърцата на милиони по света. Всички знаем, че щом Vtec-ът се включи, хиперпространството се отваря и можете да направите по-бърс скок от Хилядолетния сокол. Тази технология позволява да впрегнете всички жребчета под капака и да се усмихвате, докато седалката се притиска във вас. Не ни интересува какъв е разходът на гориво, какъв е данъкът на тази кола и колко точно й струват частите. Това усещане пристрастява и събужда човешкото любопитство, защото с няколко модификации може да стане още по-свирепо. Vtec заслужава нобелова награда за мир, все пак е обединило повече хора, отколкото американските песни за мир!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
Иван Ст.З.
02 април 2017 | 10:11

На моята Vtec-a се усеща към 2500-2800оборота как наема.Моята не е от бегачките 100к.с.,карал съм и немски и други японски автомобили,но тази ми кола е икономична и съм доволен от конкретния автомобил за сметка на данъка който плащам.От една година карам автомобила, но от него лъха на свежест и младост и аз се чувствам така.

Deso
25 декември 2016 | 20:12

Аз карам vtec уникално ускорение има хондата и да не говорим че разхода е като на дизел

фостата
04 декември 2015 | 09:41

хунда рацинк, баткооооооо врууууууум, врууууууууууум

ко речи..
28 октомври 2015 | 21:12

до смешника под номер 3.....VTEC си е измислен от хонда и даже е патентован. В статията се говори само за бензинови двигатели където е най-голямата сила на хонда, защо не дойдат драги ми разбирачо разни бензинови ауденца, бмвенца фолксвагенчета и да видиш как малкия витек ги отнася, та дори и да дойде както казваш 3.0 TDI, 3.5литровия бензинов VTEC на хонда ледженд пак ще го отнесе за твое най-голямо съжаление и освен да си направиш сепуку от яд нищо друго не можеш да направиш.

Gosh
28 октомври 2015 | 10:44

много обичам некой селтак фен на бмв и ваг да почне да сравнява 3.0, 3.5, 5.0 с 1.4 двигателите на Хонда...

Ко речи?
28 октомври 2015 | 09:46

Адски тъпата статия, честно. :) И на всичкото отгоре неграмотно написана. Отдавна ви чета веселяшките истроии, ама напоследък се изчерпвате сериозно. VVT и VVE не са измислени от Хонда, та да хвалите прослoвутия VTEC. Това, че 16-годишни псвевдорейсъри тръбят насам-натам колко е бърза 160кс хондата им и са дигнали 180 на 19,000 оборота, дизелчето ги настига, задминава и забравя на 3000. И къде са тея резачки като дойдат 3.0 TDI, 350 CDI и 35d?

Сашо
28 октомври 2015 | 08:24

Абе не е ли бензинката да се разкрещи...

Любо
27 октомври 2015 | 19:50

Много сте готини, чета ви от много години почти всеки ден, но във всяка една статия за автомобили си проличава, че това не ви е най-силната тема... :D Хубава статия като цяло, с някои неща не се съгласих, но най ме подразнихте с аргумент No.6... Да, на дизела аргументите наистина са му до 4000 4500 макс аргументите, НО защо мамка му му трябват 9000 когато прави аналогична мощност и 3 пъти по висок въртящ момент на 4к :D Да не говорим че на повечето съвременни турбодизели пика на въртящия момент е още около 2000 и задържа стойностите почти без промяна до пълното развъртане, а мощността идва също значително по-рано и по-равномерно ;) P.S. Карам бензин, но което си е така си е така :)