10 причини да карате VW Golf

Винаги сме знаели, че този ден ще дойде и някоя добра душа ще зачекне темата за VW Golf. Защо може да има толкова много причини за карането на определен автомобил, но никога няма нищо за Golf-a. Беше трудно дори да обясним, че Golf е модел на VW, защото има хора, които вярват, че това е автомобилът, който трябва да получи тотална автономност и да започне да произвежда само шедьоври. Истината е, че обичаме продуктите на VW и до някаква степен можем да бъдем пристрастни, след като сме карали няколко модела на Golf и всички направиха най-доброто възможно впечатление. И за да угодим на тримата души, които ни заплашиха с пукане на гуми и неприлични надписи по колата, представяме 10-те причини да карате VW Golf - признат за автомобил на годината на Перник за всички години! 

10. Golf-ът е религия за истинските почитатели на марката. Познаваме хора, които са готови да се разделят с жената и децата, но не и с Das Auto-то си. Почитателите никога няма да кажат лоша дума за марката, нито за изпълнението и категорично са готови да обявят свещена война, отколкото да се загледат по друго предложение. Това е кола, която вози доста приятно, притежава добра динамика и може да оцелее на пътната аномалия - български пътища. 

09. Този модел е толкова разпространен, че ще е стратегическа грешка да не го притежавате. Благодарение на стотиците морги и продажбата на различни aftermarket части, можете не просто да подмените износените части, а направо да сглобите един нов двигател, да промените визията или да добавите екстри, които не са били стандарт при покупката. Да не говорим, че в повечето случаи ще построите гаражна ракета за жълти стотинки. 

08. След като заговорихме за ремонти, трябва да признаем, че вече е невъзможно да откриете стоков Golf. Благодарение на огромното наличие на турбини, чипове, права генерация, по-големи инжектори и мераците на всеки механик да стане част от Формула 1, Golf-ът става най-добрият бюджетен болид на всички времена. Причината? Можете да откриете достатъчно информация за подмяната на двигателя с по-голям, можете да турбинирате смело, да поставите чарджър и още редица други чудеса, които се притежават от по-високите класове. За наша най-голяма радост сме виждали всичко от изброените. 

07. Цената също не е за подценяване. Тя стартира от 500 лева и достига до небето и всичко това зависи само от вас. Излишно е да казваме, че старите модели са склонни да ви надживеят, стига да ги сервизирате на време и предишният собственик да не е бил малоумен италианец, който не разбира абсолютно нищо от законите на физиката и ДВГ-то. Колкото и страдал да е един Golf, той може да издържи на още по-сериозен тормоз, газицифиране, метафициране и на други лесно запалими течности.

06. Всеки модел е призната класика, която върви много, харчи малко и може да пълни скоростомера до позволената скорост. Благодарение на социалните мрежи, можете да откриете достатъчно опити, които показват, че немските инженери са били достатъчно разумни, за да изработят двигател, който може да върне усмивката и след най-жестокия работен ден. Ако притежавате Golf MK1 GTI, вие получавате тоталното уважение на редакцията и златен ключ за Перник! Всички останали собственици ще могат да спират с летите джанти от страната на дискотеката. 

05. След като се сдобиете с тази автомобилна крепост, получавате поне 200 нови приятели от форума на VW. Легендата разказва, че това интернет пространство знае повече от Google и моментално ще даде отговор и на най-малкия проблем на автомобила ви. Практически имате 24-часова диагностика по всяко време и от всяка точна на света (стига да имате интернет). Освен това ще разберете всяка грешка, която бъде открита на бордовия компютър, съвети за най-евтините части и наличието на поне 10 добри сервиза в твоя град. Голфърът никога не оставя друг голфър в беда и Тайгър Уудс може да го потвърди. 

04. Благодарение на безграничната любов към Golf-ът, вие ще знаете много точно и ясно най-слабите и най-силните страни на бижуто си. Ще знаете кога е време да смените тампоните, защо гори масло и какви са причините за онова странно тропане. Ремонтирането на автомобил не е най-приятното изживяване, но след като успеете да приведете всичко в бойна готовност и покоряването на изпити като TUF, имате огромен шанс да разберете каква точно е философията на немските инженери и защо това е "Das Auto"! 

03. Здравината на автомобила може да е легендарна сред всички интернет среди, но това крие своите рискове. Ако попаднете на добре поддържан автомобил, който все още не се е срещал с български сервиз за "подмладяване" имате всички шансове да сменяте само масло, ремъци и да наливате бензин. Ако попаднете на италианска маслена афера, тогава можете да бъркате дълбоко в джобовете, да търсите нов двигател или просто да го продадете и да накажете следващия собственик. Ремонтите няма да ви разорят, но определено ще ги усетите и точно тук идва ключовият момент - заслужава ли си? 

02. Дори и 100 години да минат, все още ще има хора, които ще коментират дизеловите проблеми с американското законодателство. Това едва ли е от особено значение в страната, в която всеки втори премахва катализатора. TDI-то на VW е тема, която може да раздели истинските приятели. Има модели, върху които и най-големият джигит трябва да се постарае, защото тези са много трудни за убиване. Със сигурност ще посрещнем коментарите за помпа-дюза и болните й страни, но това са чудеса, които могат да се ремонтират или да се открият достатъчно добри алтернативи. AFN е кодовото име, което можете да потърсите и ще се изненадате доста от разхода на дълъг път. Друг е въпросът, че има достатъчно хора, които биха предложили малко повече мощност с магически чип. След това ще има "чуу-чуу" по магистралата и гушкане със седалката.

01. GTI, VR6 и R32, са символите за чистата немска лудост. И точно те ще ви спечелят моментално. Не знаем кой си е помислил, че може да постави 6-цилиндров двигател в хетчбек, но го обичаме за това решение. Същото важи и за GTI машините, както и за легендарното R32. Цената на това удоволствие изобщо не трябва да ви впечатлява - получавате скоростта на много сериозен спортен автомобил. Нека не забравяме, че свещеният граал винаги е бил ниско тегло, голям двигател и тежък десен крак. Приятните моменти идват с това, че машините са изключително дискретни и спокойно биха изпотили магистралните мераклии. Качествената интервенция може да превърне вашия автомобил с претендент, който завърта всяко Dyno с повече от 300 конски сили. Не преувеличаваме, ще откриете много доказателства в мрежата. И нека не забравяме, че едни добри хора са успели да направят Golf-а с мощност над 1000 конски сили. 

Жените също го харесват! 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!