Как се бръсне българският мъж

За българите бръсненето е по-скоро рационално, отколкото емоционално действие. Това сочат резултатите от национално представително проучване за нагласите на мъжете в България спрямо бръсненето, проведено от агенция TNS по поръчка на Philips България. За българския мъж бръсненето е част от живота му и всекидневна необходимост, която почти винаги е скучна и безинтересна. Като основни недостатъци на този сутрешен ритуал по принцип българинът описва губенето на време, рискът от порязване и неизбръснати части на лицето.

Според резултатите от националното представително проучване основният фактор, който влияе на метода на бръснене, е просто навикът. 42% от анкетираните биха използвали електрическа самобръсначка като основен метод, а още 26% не биха заложили изобщо на обикновената самобръсначка. Българският мъж описва идеалното бръснене като бързо, прецизно и без наранявания по лицето. Отстраняването на нежеланото окосмяване трябва да отнема между 3 и 5 минути, да оставя кожата перфектно гладка, мека и без порязвания. 

За да постигнат този резултат, повечето българи използват крем или пяна, а 2/3 от анкетираните употребяват автършейв. 64% от участниците в проучването предпочитат електрическата самобръсначка заради значително по-малкото време за бръснене, а 51% залагат на този метод, защото могат да използват самобръсначката във всякакви условия. За 44% от анкетираните липсата на наранявания е от решаващо значение, а 35% избират електрическата самобръсначка заради по-голямата прецизност на уреда. Philips e предпочитаната марка електрически самобръсначки сред болшинството от анкетираните български мъже – цели 66%. Останалите две марки, включени в проучването, делят общо 26% процента от гласовете на участниците. Според българите идеалната самобръсначка притежава висококачествени ножчета, компактна и удобна е, отличава се с лекота, издръжливост на батерията, както и с краткото време за бръснене.   99 на 100 от българите са доволни от електрическата си самобръсначка и биха продължили да използват такава в бъдеще, докато едва 1% биха я сменили.

Интересно е, че 62% от анкетираните български мъже са си купили уреда сами, а 38% са го получили като подарък. Като основни условия за покупката на електрическа самобръсначка българите изтъкват високото качество - 74% и цената - 57%. Националното представително проучване сочи още, че 78% от мъжете, които използват електрическа самобръсначка се бръснат в офиса, а 67 на 100 от тях по време на пътувания.  Друг интересен факт е, че 58% от българите предпочитат интернет като източник на информация относно електрически самобръсначки. В представителното за градското население проучване, проведено от TNS по поръчка на Philips България, са взели участие 604 мъже на възраст от 15 до 45 години, живеещи в големите областни градове. 

Още по темата

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
p e c h e l i o n l i n e. o v o . b g
14 ноември 2015 | 17:33

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ТОП 27 ОТ 53$ ДО .....$ МЕСЕЧНО САМО И ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, КАКВИТО СТЕ НА ФЕЙСБУК, НО ОТ ТАМ НЕ ВИ ЗАПЛАЩАТ. ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ПОСЕТЕТЕ ПОСОЧЕНИЯ САЙТ ЧРЕЗ ГУГЪЛ------------------>p e c h e l i o n l i n e. o v o . b g

twa
13 ноември 2015 | 13:21

тва model.Addresses[0].AddressTypesForTabs.Concat(AddressTabs); неква реклама пикшо-лапци