Какво правим, когато купим нова кола

Истинският мъж обича три неща: колата, кучето и жената. Не искаме да говорим за последните две, защото ще обидим кучето - то не заслужава да се сравнява с партньорката, практически е по-добро. Колата е най-голямата любов на мъжа по няколко причини: по-евтина е, дава точно толкова, колкото инвестираш в нея и никога няма да ревнува от заглеждането по други коли. Автомобилният свят заразява хора с бензин в кръвта от зората на цивилизацията, както забелязахме в рекламата на Bake Rolls "Синагугу Golf GTI!". Не можем да останем безразлични за най-чистите чувства между мъжа и колата, осъзнавайки, че такава може да бъде възпята само от Шекспир. Лириките няма да стигнат, за да обясним колко по-добре се чувства двигателя със спортен въздушен филтър, ала можем да опишем явленията, които идват след покупката на нова употребявана кола. 

Почерпка за колегите, но първо да направим селфи

Подвижната крепост е минала регистрация, превръщайки собственика в жертва на данъчната система. Автомобилната формула гласи, че конските сили са правопропорционални на пулса на мъжа и обратнопропорционални на разхода на гориво. Първоначалната радост е повече от огромна, следователно е време за няколко селфита, автомивка и гордо паркиране пред колата на шефа, която по-късно ще бъде одрана лично от Вас (нас). 

Регистрация в официалния форум на сектата

Интернет се напълни с клубове и фенове на определена автомобилна марка. Google открива най-добрите майстори, разбирачи и дървени философи на едно място - автомобилният форум. Потребителят задължително си прави регистрация след три скрола из темите, осъзнавайки своята принадлежност на истински голфър, алфър и за наше най-голямо съжаление мултиплаяр! Интернет храмът предлага решения за обичайните проблеми, правейки ги по-сложни и скъпи, отколкото можеха да бъдат при посещението в сервиз. Аудиторията не прикрива изпепеляващата си страст към всеки автомобил, но остава вярна на принципа "Нашето гардже е най-черно". 

Моята кола, моята крепост

Блажени са притежателите на гаражи! Живеем в напреднало технологично общество с успешни експерименти като интернет, атомната бомба, свръхзвуковия транспортен самолет и телепортът. Данни за скокове във времето могат да бъдат събрани от очевидци и жертви на народната психология от 19-20 век, когато властваше правилото "Спрял си ми на мястото". Поклонниците на тази традиция не пропускат възможност да надупчат гуми, вдигнат чистачките и евентуално да счупят някое стъкло. Стивън Кинг често пише за ужасяващи събития при оскверняването на индианско гробище, но още е далеч от истината, защото личното място е като извор на енергия за традиционния българин, който не може да търпи душманин да паркира на бащиното място! 

Любовта е безплатна

..., но бензинът е с пари. Отчитането на колонката е единствения недостатък около притежаването на автомобил, както и данъците, винетката, каското, гумите, профилактичните прегледи, пълненето на климатика и други изненадващи своеволия. Возилото може да се доближи екстремно близо като разход до партньорката, но само се доближава - спортното гърне изобщо не струва колкото новата й чанта. Първите трусове идват с връчването на сметката за смяна на масло, ремъци, свещи, спирачки, окачване и евентуално двигател. Легендата разказва за жени, които получават моторно масло Repsol за 8-ми март, зимни гуми за Коледа и нашата безкрайна любов с опция за изключване, когато колата не върви или има Шампионска лига. 

Време е за тунинг

За всичко е виновен Вин Дизел и неговите 10-секундни коли. Достатъчни са няколко месеца и шофьорът започва да чува слухове за малко закътано гаражче, където хората поставят чипове с по 500 коня със стикери за броня за допълнителни 15 конски сили. В опита си да открием оптималната настройка на двигателя, изпратихме екип от експерти в търсенето на точния баланс между разход на гориво и открихме, че такова животно не съществува. Единственият успех с видима осезаемост може да се открие при двигателите с турбо, а всички останали просто ще вдигнат допълнително разхода си, без да знаят за какво точно ги дават. Атмосверните двигатели не получават повече от 10 до 15% от мощността си чрез чипиране. Чували сме и за настройки на газовото, където се инжектира по-богата смес, но не бихме навлизали в тези среди, за да не дадем грешна информация.

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
:)
05 ноември 2014 | 11:06

Пише се "атмосффферен двигател" ....

Печели Пари
03 ноември 2014 | 17:29

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ТОП 17 НА НАЙ-ДОБРИТЕ САЙТОВЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, КАКВИТО СТЕ НА ФЕЙСБУК, НО ОТ ТАМ НЕ ВИ ЗАПЛАЩАТ ЗА ТОВА ЧРЕЗ СТРАНИЦАТА С НАД 23 000 ПОСЕЩЕНИЯ. ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ПОСЕТЕТЕ ПОСОЧЕНИЯ САЙТ ЧРЕЗ ГУГЪЛ-------->p e c h e l i o n l i n e. o v o . b g