Kamenitza „прескача граници“ през настоящата година

Тази година Kamenitza залага на иновативен подход към своите фенове. Бирата ще събира в България приятелските компании от цял свят, останали разделени в различни географски ширини и времеви зони. Всичко ще се случва под мотото „Всички за един – да съберем приятелите на по бира“.

Основите

В началото на 2015 г. сдружението за българи в чужбина „Тук-Там“, съвместно с агенция TNS BBSS, проведоха социологическо проучване, за да вникнат по-дълбоко в нагласите на българите у нас към техните близки зад граница. Цифрите показаха, че всеки трети нашенец има поне един близък приятел в чужбина, като почти половината от тези приятели не са се прибирали в страната от повече от пет години. Според проучването, 72% от българите зад граница, завърнали се у нас, избират да прекарат времето си с най-близките приятели, като най-голяма част от тях обичат да се виждат „на по бира“. Именно поради тази причина този сезон Kamenitza ще им даде възможност да се върнат у дома и да изпият по бира заедно с най-близките си приятели.

Нашето мнение

„Искаме да се отблагодарим на феновете си за лоялността“, казва Христо Вълков, бранд мениджър на Kamenitza в „Каменица“ АД. „Именно те са главните „виновници“ да сме това, което сме, и смятаме, че е редно да споделим хубавите моменти и да им помогнем тези моменти да стават още повече. Искаме за тях да останат незабравими спомени, прекарани в компанията на истински приятели, със студена бира в ръка“, допълва Вълков.

Идеята

Кампанията залага на по-различен подход от обичайното съдържание на рекламните блокове – сега всички са свързани в своеобразен сериал. Клиповете показват различни забавни ситуации, в които попадат познатите четирима герои докато се опитват да се свържат с пръсналите се в чужбина стари приятели. От далечна Канада и настоящия епизод в Хамбург, Германия, приятелското послание на Kamenitzа ще обиколи цял свят и ще стигне чак до далечния Изток.



„Всички за един“

Фразата, с която тримата мускетари на Александър Дюма се обединяват, ще действа като движеща сила и в рамките на кампанията на Kamenitza. Преди броени дни първата бира на България представи обновения си уебсайт kamenitza.bg като основна платформа, която ще позволява на българи по цял свят да се съберат „на по бира“. За да си осигурят възможността да спечелят една отдавна чакана среща с най-близките си приятели, единственото, което любителите на бирата е необходимо да направят, е да влязат в сайта и с няколко бързи клика да изберат 1 от 3 видео послания, което считат за най-подходящо за своя близък в чужбина, да го персонализират и изпратят. Колкото повече приятели участват за един свой близък, толкова по-голям е шансът да го върнат в родината, за да изпият по студена Kamenitza заедно.



С тези няколко лесни стъпки, всеки желаещ ще може да участва в томболи за спечелване на 1 от 20 двупосочни билета за свой приятел в чужбина, както и за допълнителни награди – 3 скутера Peugeot Vivacity и 300 комплекта по 6 специални чаши Kamenitza.

Билетите са само част от големите награди, които Kamenitza ще подарява на своите приятели. По-късно през годината се планират още изненади, с които първата бира на България ще зарадва феновете си и ще докаже, че съкровените моменти с приятели са най-ценното, което всеки един от нас може да има.



Повече информация за предстоящите активности на Kamenitza можете да намерите на официалния сайт на марката – www.kamenitza.bg, Facebook страницата facebook.com/kamenitzabg и YouTube канала youtube.com/KamenitzaBG.

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!