Направи тялото за плажа

След като лятната почивка до сините вълни е само на няколко седмици, гузната съвест на нощния грешник пред хладилника вече е започнала да се обажда. Изискванията за лятната фигура започна да се вдига, след като Джейсън Стейтъм и приятели не спряха да позират по коремни мускули. Все още не е късно да се приведете във вид и този път няма да говорим за онова далечно и жестоко място - фитнесът. Една от сериозните причини за отказ е липсата на време, далечното разстояние, гледането на децата и душевното примирение, че вие сте с едър кокал и 15-те бири нямат нищо общо с вашия тумбак. Физическата активност се превърна в жестоко предизвикателство и се нарежда точно до другата трудна задача "Отворих книга!". Второто не може да се случи насила и по тази причина сме принудени да се насочим към първото. Мнозина признават, че биха тренирали у дома, но нямат необходимите финанси, за да построят домашния фитнес. Господа, успокойте се, професионалното оборудване принадлежи на залата, а ние ще покажем и по-бюджетните решения за стопяването на единичния коремен мускул. 

Фитнесът не е ядрена физика

От вас се изисква да бъдете малко по-постоянни и инати, за да постигнете някакъв ефект. Едва ли разполагате с достатъчно тежести, за да превърнете дома си във фитнес зала, но нека не забравяме, че всеки спорт обича импровизацията. Има достатъчно достъпни уреди и домашни решения, които биха помогнали за по-бързото оформяне. Най-добрите тренировъчни дни се правят със свободни тежести или с вашето собствено тегло, а всичко останало е просто показност и няколко глупави селфита за фейсбук-а. 

Големите шишета от минерална вода

Мнозина вече използват обемистите шишета за зареждане с по-тежки материали като пясък, за да ги превърнат в сериозна тежест и с помощта на лост, получавате една самоделна щанга, с която да извършвате различните физически натоварвания. Излишно е да казваме, че по-сериозните тежести трябва да бъдат добре фиксирани, защото контузиите са болезнени. 

Магията на столовете

Класическите упражнения ще бъдат доста полезни на хората, които искат просто да влязат във форма. Сред всички видове лицеви опори, можете да използвате и столовете за допълнително натоварване. Имате нужда от три стола и достатъчно желание да ги използвате по предназначение, което не е сядането. Рискът при подобни упражнения никога не е изключен и препоръчваме да фиксирате правилно столовете, за да няма никакво движение. 

Лостът 

Да притежавате лост у дома си изобщо не е толкова трудно или невъзможно начинание. В интернет ще откриете всякакви чудеса на инженерната технология, с които бихте могли да правите серия от упражнения, за бързото стопяване на излишните тлъстини. Видовете лостове могат да ви костват от скромните 20 лева до 150, но всичко отново зависи от качеството и желанието за покупка. Съществуват такива, които да поставите на касата на вратата и с минималния или никакъв брой дупки, да започнете да се набирате.

По-модерните чудеса повишават цената и ви позволяват да използвате няколко различни хвата, както се превръщат и лесно в стойка за коремни преси и кофички. Покупката на тези трябва да бъде обвързана с предварително измерване и съобразена с жената, защото тя никога не харесва вашите фитнес уреди. Набиранията дават бързо отражение върху формата ви и помагат за изправянето. А истинските фенове дори могат да направят домашна изработка, защото лостът никога не се е смятал за висша наука. 

Пружина

Господа, може да сте виждали добрите спортни ластици, но ние сме на мнение, че добрата стара пружина може да ви помогне да направите повече мускули. Това красиво чудо ще ви позволи да калите тялото си за норматив, а мрежата позволява достатъчно упражнения за тестване на желанието ви за каляване. Това чудо е минавало през много ръце и се е наложило като доста ефективно. В правилните ръце може да се превърне в уред за правене на ръце, крака, рамо и гръб. Цената му също е достатъчно скромна, за да го притежавате. 

Тежести за крака

В повечето случаи са достатъчно скромни и са с тегло от килограм и половина, дискретни са и можете да ги носите със себе си из офиса, докато се разхождате и практически по всяко време, когато сте навън. Те натоварват допълнително мускулите на краката и след свалянето им ще се чувствате като Самурай Джак в епизода "No, I can jump good!". Не е необходимо да поставяте най-тежките тежести, опитайте с малките и се изненадайте от ефекта, когато ги свалите след няколко седмици. 

Дисциплина и инат

Това са двете тайни, зад които се крие вашето здраве, по-добрият начин на живот и добрата фигура. Всичко останало са просто реклами. Никога не е имало само 5-минутна тренировка и "веднъж в седмицата". По-честите тренировки ще ви дадат по-сериозен резултат, а и има достатъчно време за почивка след това.

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!