Особености на селяндура зад волана

Нуждата за скорост винаги започва да се покачва с високите летни температури. Нагретият асфалт, ароматът на бензин и изкушаващите морски вълни карат мнозина да скочат с двата крака на газта. И след като статистиката продължава да показва фаталните инциденти, решихме да обърнем внимание на един специфичен балкански силует - шофьорът-селяндур. М-да, той дебне зад всеки завой и често е причината, за черната статистика. Можеш да го разпознаеш много лесно, все пак той не иска да бъде дискретен. Виж го в следващите редове:

Липсата на всякаква култура сред могъщите и духовни наследници на Шумахер е право пропорционална на конските сили и обратно пропорционална на мозъчните им клетки. Интелектът и здравият разум изчезват като надеждите на националите за участие дори в квартален турнир. Благодарение на силния тарикатски дух и следи от търговски нюх, мнозина успяха да се сдобият с лъскаво возило - понякога ново, понякога нов внос. Неписаните правила на родната магистрала задължават мощното движимо имущество (с газова уредба) да хвърчи в лявата лента и да мига като коледна елха на грешниците, които са се осмелили да изпреварват. Ганьо остава верен на древната поговорка "Сила има - ум не трябва!". 

Освен с премигване, свирене и псуване, тракийският пилот е известен и с нещо още по-силно - комплекси. Те допълнително помагат за затварянето на иначе празният мироглед. Той бърза толкова много, че ако имаше начин, сигурно щеше да полети. Човешките отношения са му чужди, той е свикнал да вика и ръкомаха, показвайки бабунските маниери. Средностатистическият шофьор осъзнава колко е трудно се живее с малък пенис и разбира колко адекватна е настоящата компенсация, просто всички искаме да стигнем живи.

Освен с високите скорости на магистралата, той е известен с отнемането на предимство, засичането на пътя, саморазправата и боя с винкели. В джунглата оцелява по-силният, на пътя - по-мощният. Караш ли бавно, той ще е в твоята броня, изпревариш ли го - ще мине през аварийната, за да те засече. Понякога ще пътува с охрана, защото три капки дъжд могат да го убият, друг път ще слиза с винкели, менгемета и всякакви други тежки метали. Важното е да знаеш, че той е по-голям тарикат и нещо "ПО" от другите. Дори и еволюцията успява да направи своите грешки. 

Като всеки друг грешник, изкарал книжка на родните пътища, започваш да се чудиш къде са родните регулатори, чийто единствен емблематичен труд остана мрънкането за заплати. Те, горкичките, са се скрили под дебелите сенки и спят тихо в бялата патрулка. Радарът често не работи, а и няма защо да снимат, след като фишовете пристигат след 3 светлинни години при нарушителя. Тъжно е, когато караш в ограничението на магистралата (140 км/ч) и някой се опитва да те избута от пътя. Тъжно е, когато от 10 души, само един може да демонстрира IQ над нулата. В един съвършен автомобилен свят, в бързите коли щяха да седят интелигентни хора, които не са били отровени с мотивите на Радо Шишарката "Тигре, тигре" или "Хищна хиена" на Петра. Когато разбереш каква е стойността на един автомобил и колко струва неговата поддръжка, тогава започваш да ставаш по-разумен. Аномалии ще започнат да се случват, водачите на BMW ще дават мигачи, биха могли да изчакат, за да изпреварите някого и рядко биха карали в аварийната лента. Рядко ще виждате джипове, които да блъскат баби на пешеходна пътека (ние сме виждали) и наистина биха изпитвали съжаление, вместо гняв и още псувни. 

За онези "разбирачи", които вярват, че навсякъде е така, просто ще отбележим краткия опит, когато преминете през магистралите на поне 5 европейски магистрали ще установите следното:

1. Стойността на винетките наистина е оправдана и дупките са изключително малко.

2. Мощните коли разполагат със спирачка, както и с шофьори, които да я натискат. 

3. Същите не засичат и не псуват, а намаляват, за да се включи още някой в колоната от коли.

4. Полицията е навсякъде, освен в части на магистралата, тя използва и цивилни коли, за да неутрализира феновете на "Бързи и яростни".

5. Камерите не са само за украса, но и за снимане, следователно Ви се доплаква, когато стигнете границата и имате три от най-скъпите селфита. 

6. Ако има един идиот на пътя, той най-вероятно е изявен балкански субект. 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
Бай Драгой
26 юли 2016 | 11:28

Вярно и хубаво написано, но за съжаление точно те няма да го прочетат.

тцЪ
26 юли 2016 | 10:50

За съжаление, селяндурщината и дребните тарикатлъци в милата ни татковина се толерират от време оно. Или, хайде да бъдем по-точни - от 1945 година насам.

лада
26 юли 2016 | 01:06

Хора мислете като карате. Не рискувайте, бъдете разумни зад волана.

prost selqndur
25 юли 2016 | 23:34

ebete se v gaza grajdanq

25 юли 2016 | 22:50

Пуснето го в БМВ фен групата

25 юли 2016 | 22:08

Такива сме си... селяни. Няма как да не сме след като болшинството попаднаха в градовете от има няма 20 години.