Особености на женските танцови умения в нощните заведения

Средностатистическият мъж не може да танцува. Неговият движения не са по-ритмични от гаснещ двигател на 2-тактов мотопед на баир. Колкото по-бързо осъзнаем, че танцуваме като дърводелски метър, толкото по-добре. Никога не сме изпитвали желание да се научим да танцуваме, а и след като Патрик Суейзи реши да бъде танцьор, вместо гард в заведение, бяхме окончателно разочаровани. В най-добрите си дни успяваме да изиграем танца "Как убихме мечката", но след няколко изяви, собствениците на няколко заведения ни забраниха да го практикуваме, преди полунощ, опасявайки се, че можем да призовем демони и данъчни (все опасни същества) в поверения им обект. Като мъже, ние признаваме всички свои недостатъци, за разлика от жените, които могат и владеят всичко отвъд съвършенството. Благодарение на скромните наблюдения на 6-и май, осъзнахме, че женското съсловие има стриктен ритуал относно танцовите умения. Представяме емпиричните данни, обработени от група учени на БАН, чийто нов идол е Миле Китич.


20:00

Настаняването в кръчмата започва с лекото и приятно озвучаване на Бари Уайт. Стратегията е взаимствана от сърбите, които използват певеца за омекотяването на 100-градусовата дюлева, както и за създаването на първо добро впечатление "Не сме толкова големи селяндури, пий при нас!". Успехът е забележим, защото вече наблюдаваме 3 сепарета с волни пеперуди (да се четат като "пИпИрУдИ"). Време за тихи разговори с леко поклащане от страна на срамежливите сърни, чието най-съкровено желание остава "Хабиби" на Азис (слушАхме го по-късно). 


21:00

Властта на Бари е отнета и както винаги всичко стартира с песента на народа "Бяла роза". Попитахме какво стана с Queen и "Show must go on", оказа се, че сме много стари, тъпи и смешни, за да задаваме такива въпроси. Срамота! Изпълнението на Славка Калчева действа като шокираща новина относно таланта на 4-ри ръка жена, която може да затвори всички дупки на тялото си. Това са и първите мигове, с които младите жени показват, че не са инвестирали време в научаването на елементарно хоро, но пък ще обвиняват високите токове. Ако една българка не може да играе хора, съществуват 2 причини:

1. Обувките й не са удобни

2. Няма достатъчно алкохол в организма си

Категорични сме, че бялата роза има точно толкова влияние върху средностатистическата жена, колкото и "Вдовицата в бяло", само първата обаче остана класика. 

21:30

След Славка и новата миксирана китка от стари български народни песни, започва да се усеща лекият преход към поп-фолк-а. Жените се разделят по хубост, оформят малки кръгчета (като около лагерен огън) и започват да пляскат с ръце, запазвайки монотонното поклащане. Така най-добре успяват да сканират масите и също така да се гледат лошо една друга. И докато действието се случва, водещият кани мъжкото съсловие да се присъедини с дамите, мнозина искат, просто жените им не ги пускат. 


22:00

За да се нажежи още малко обстановката, задължително се минава към дежурно сиртаки. Жените бързо се ориентират в стъпките, докато мъжете минават на узо. Около 10 минути по-късно, мъжете осъзнават, че са взели правилното решение, а жените се гледат лошо, защото има настъпени. Музикалният чартърен поглед преминава с още няколко гръцки парчета (напълно непознати) и музикалният формат катапултира някъде над Сърбия в обетованата земя на Миле Китич. Понеже е Гергьовден и всички сме патриоти, вместо Bijelo Dugme и "Djurdjevdan", слушаме същата песен от Слави Трифонов. 


 

22:30

Адът се отприщва с първите хленчещи нотки на "Хабиби". Мъжката аудитория рЕзко изпитва нужда да излезе от заведението и да пуши, пропускайки следващите 30 минути до 1 час. Поп-фолк извращенията ще обикалят помещението, докато девойките с вафлички в косите изпълняват демонични изкусителни танци за призоваването на сатаната и други демони. Малцина са смелите да премерят сили в мистичното умение "въртене на задник", поради което женската аудитория започва да се търка една в друга. Самодивското хоро продължава в безвремието или до момента, когато...


??:??

... тръгне още една "Бяла роза". Вече няма значение кой може да играе хора, важното е всички да се хванат на ръце и да се влачат като пияна змия по жп прелез. Спорно е дали първото или второто хоро е по-трагично и дали ние сме пияни или жените са успели да усвоят танцовото изкуство само след 3 големи питиета. Горе-долу по същото време всички започват да разкриват своята връзка със сивия свят и времената на "истинските мъже", повтаряйки имената на подземните босове, най-вероятно прочетени от големите страници на жълтите вестници. Някой подава искрата и Радо Шишарката поема щафетата със своите "Тигре, тигре" и "Бели птици и куршуми". С преминаването на тази музикална ария за ушите, достигаме до момента, когато можете да чуете всичко, включително и "Snap - I`ve Got The power" в кръчма... 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!