Любопитно

Видяно: 1192 | Коментари: 2

Алкохол срещу диабет

26 май 2010 | 09:22 |

Здрави възрастни, които пийват една-две чашки алкохол дневно са изложени в по-малка степен на риска да развият една от формите на диабета от въздържателите, сочат резултатите на холандско изследване.

10-годишното изследване на 35 000 пълнолетни, проведено от Националния институт за обществено здраве и околна среда и холандски медицински и научни центрове се фокусирали върху два типа диабет, които се проявяват при много хора над 40-годишна възраст.

Резултатите показали, че хората, консумиращи умерено алкохол и отговарят на поне 3 от 4-те условия за здравословен начин на живот имат 40 % по-малък шанс за развитие на диабет Тип 2 в сравнение с онези, които напълно се въздържат от алкохол.

Във възрастовата граница 20-70-годишни изследването определя умерената консумация на алкохол като максимум една чаша дневно за жените и две чаши за мъжете.

Четирите условия за здравословен начин на живот са определени като предотвратяване на затлъстяването, адекватни упражнения, непушене и балансирана диета.

Резултатите от изследването сочат, че умерената консумация на алкохол може да играе роля в здравословния начин на живот за намаляване на рисковете от развитие на диабет Тип 2“, според групата изследователи.

Този тип диабет, често причиняван от наднормено тегло, е най-честата форма на болестта, която се проявява когато нивата кръвна захар са наднормено високи и засяга над 180 милиона пълнолетни по цял свят.

img

Тагове: алкохол, любопитно, диабет


Колко ти е голяма оная работа?

26 май 2010 | 07:41
 

Нещата, които дразнят една жена


17 май 2012 | 15:22


Коментари

  • 2 10 април 2011 | 19:22

    UrhjFgMfdkBT

    pVZIWK AFAIC that's the best answer so far!

  • 1 08 февруари 2011 | 13:34

    Диабетът е болест на стреса.Затова е толкова разпространен в днешно време.А алкохола в умерени количества има антистресов ефект.ЛОГИЧНО!



Коментирай

Подобни новини