150 септилиона тона диаманти се крият под земната повърхност

Учени успяха да открият достатъчно диаманти, за да сринат световната икономика за по-малко от 20 минути. Всичко това е възможно чрез откриването на 150 септилиона паунда под земната повърхност. По-лошото е, че до там не е стигнал още никой, който да успее да оправи живота си и да закупи всички гърли от Victoria`s Secret. Добре де, размечтахме се, но пък учените от MIT гарантират, че под земната повърхност на близо 160 километра се крият повече от квадралион тона диаманти. Кратонските корени са една от първите основи на тектонските плочи и приличат на обърнати планини. Учените установили, че корените имат около 1-2% диаманти - квадралион тонове. Имайки предвид, че това са диаманти с 50 000 000 карата и цената за един е около 3000 паунда, много бързо може да сметнете септилионите, нали?

Изследването най-накрая ще докаже и нещо друго, диамантът не е просто рядък екзотичен минерал, а има много широко приложение за нашата планета, което изобщо не е да седи по украшения. Господата признават, че не могат да ги достигнат, все още, но пък са спокойни, че и другите все още не могат. Най-вероятно ще трябва да очакваме от Илон Мъск да изгради подводница, малко багерче, бургийка или каквото може да се сетите, за да се изкопаят диамантите. Радваме се, че хората от MIT не са открили петрол в дълбините, защото сме сигурни, че щяха да обявят война на диамантите. Та колко килограма ще са Ви необходими, за да оправите паричните проблеми? 2-3, 10, 100 килограма?