Да пропуснеш банята цели 12 години

Учени са намерили време да изследват някои племена от Амазонка и са установили, че тяхната лична хигиена е доста притеснителна, след като по кожата им имало богат набор от микроби и други вредители. Колкото и странно да звучи, изследователите наистина смятат, че трябва да започнем да свикнем с натуралните аромати на тялото си. Един от рекордьорите в тази дисциплина е студент, който не се е къпал цели 12 години и все пак продължава да работи.

Дан Уитлок заявява, че използва спрей, който да зарежда кожата му с "добри" бактерии и изяжда амоняка от потта. Дан твърди, че това пречиства кожата, играе ролята на освежител на кожата и работи като стимулант на имунната система. Всичко това става възможно само с едно пръскане. Благодарение на това откритие, Дан никога повече не е влизал под душа, той използва суха гъба, за да изтърка кожата си, но твърди, че цялата му кожа е покрита с колония от микроби, които редовно почистват тялото му. Идеята за създаването на подобен спрей се зародила, когато самият откривател се зачудил какво са правили хората, преди да бъде изобретен сапуна.

25 януари 2017 | 18:12

Той тялото си е пръскал със спрей ама долу ще е събрал едно кило сирене .

25 януари 2017 | 18:05

Абе ти защо ми гепиш никнейма бе спермояд ?

24 януари 2017 | 12:38