Древните гърци са използвали компютър, за да предсказват бъдещето

Човешката цивилизация може да е много по-стара, отколкото си мислим. Освен това е започнала да се движи от изток на запад, което може да се докаже лесно. Учени са открили астрономически калкулатор, който датира от 60-та година преди Христа и според тях е бил използван за предсказването на бъдещето. Антикитерският механизъм е използван от древните гърци, за да следят слънчевите и лунните затъмнения в един много сложен цикъл изработен изцяло от бронзов механизъм. Най-старият компютър е изваден близо до остров Антикитера през 1901 и се смята за най-напредналата открита технология в историята на механиката.

Учени от цял свят се събират, за да изследват въпросната система и да разгадаят нейното основно предназначение. Чрез подобрена рентгенова технология, изследовате успяват да открият някои заличение от времето елементи по корпуса на предмета. Освен заличените елементи, те успяват да се натъкнат и на кратка инструкция, която е със скромните 3500 думи. Предишната конспирация, че този уред е бил използван като звездна навигация за планети (някои дори вярват, че гърците са летели в космоса), учените разкриват, че това е достатъчно добър уред за следене на движението на планетите и звездите.

ТУК МОЖЕШ ДА ВИДИШ ОЩЕ 10 ЗНАЧИМИ ОТКРИТИЯ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО!

В повечето случаи планетите са били изобразявани с различни цветове. За съжаление това е единственият уред, който е откриван, но далеч не е единственият, който някога е бил произвеждан. Допуска се, че древните гърци са направили поне две такива машини. Можете да видите и двата елемента в Археологическия музей на Атина, ако изведнъж сте решили, че островите са станали скучни и узуто е започнало да горчи!

Чудим се дали наистина са успявали да предсказват бъдещето и да установят, че един ден ще могат да точат евро фондове като стар машинист нафта от БДЖ?