Фен откри скелет на снимка от Розета

Учени предположиха, че кометата, на която каца Розета, може да е била обитавана от извънземни. Учените вярват, че на една от кометите може да има органичен материал, ала някои открития могат да бъдат още по-впечатляващи. Последното, което очаквате е поглед от фен, който смята, че е видял нещо доста интересно, докато разглеждал снимките от кометата.

След оглед и изчисления на мащаба, фенът споделя, че е забелязал скелет на 76,2-метров гигант. Откритието се появява в сайта Reddit, където Скот Уоринг (редактор в UFO Sightings Daily) е споделил, че откритието не е "нищо специално". Няма гаранция и не може да бъде доказано дали снимката е бали манипулирана, но си представете същество от този калибър да се изправи и разхожда около вас, а сега си представете, че е агресивно.

.
08 септември 2015 | 16:33

Често излизат реалистични наблюдения, артефакти и доказателства за извънземни, но медиите винаги се надпреварват да публикуват точно възможно най-големите простотии по тая тема.

!!!
08 септември 2015 | 15:32

Двуполовата раса са били високи по 3-4-5 метра...ама за 70 та и отгоре... фотошоп!

08 септември 2015 | 13:48