Има ли живот на Марс

Почитател на мистериите е решил да покаже какво наистина са открили учените на Марс. Според него, НАСА умишлено прикрива всички следи от древна цивилизация, която някога е властвала на червената планета. Неговите доказателства са документирани в няколко кадъра, които показват нещо като добре оформена скала, в която човек или някакво друго същество би могло да живее. Според наблюдателя, това е била изоставена къща на марсианец, който е напуснал „жилището си“ след определен период от време. Според надарения с орлов поглед фен, жилището наистина изглежда доста добре и рефлектира слънчевата светлина, защото неговата сърцевина е направена от метал.

Теорията на откритието е, че някой го е направил някога, следователно Марс трябва да е бил обитаван. Според интернет сайта Unsilent Majority, Марс е бил обитаван от цивилизация, която се е развивала паралелно с човешката, ала никой не може да ви каже какво точно се е случило след това. Ако тази конспирация не е достатъчна, анонимни източници твърдят, че НАСА разполага с флотилия, която може да изпраща до определени планети, за да събира информация и практически да изпреварва всички останали космически операции.

Това не е първото подобно образувание на повърхността, защото можете да забележите точно копие и на Луната. Сред всички останали камънаци, човек е успял да забележи и нещо, което прилича на връх на пирамида и затвърждава теорията за древна цивилизация или просто за щастлива случайност – вие избирате. Ние сме категорични, че това са просто щастливи скални образования, които дават фалшиви надежди на всички почитатели на Star Wars, но нека не забравяме, че и ние нямаме светлинен меч в редакцията. Потвърдено е – нямаме!