Откриха кръст и храм на Марс

Поредното доказателство, че Марс има сериозни тайни. Поредните ентусиасти, които разглеждат оригиналните снимки от марсохода са успели да забележат нещо доста интригуващо. Според някои френски наблюдатели с орлов поглед, на червената планета има кръст, който се намира близо до заровен храм.

Снимките са взети директно от НАСА и самият откривател Скот Уоринг признава, че само е използвал червени кръгове, за да обозначи забелязаното. Кадрите показват, че наистина може да се забeлежи нещо като скрита постройка, но за съжаление ще се изчака още известно време, преди да имаме снимка и от другата страна, защото малката машина не е толкова пъргава и обикновено обикаля доста бавно. Друг факт, който не трябва да се пренебрегва е, че въпросният храм все пак има доста добри контури, които биха могли да затвърдят въпросното твърдение. Очаквайте развитие по случая, което най-вероятно ще дойде от NASA.

17 ноември 2018 | 09:21

smokeweed
21 ноември 2016 | 23:51

Така като гледам няма нищо такова .

p e c h e l i o n l i n e