Племена от Нова Гвинея с абсурдна имунизация

Науката достига нови висини с откритието на някои племена от Нова Гвинея. След кратко изследване, английските учени установили, че  някои племена консумират на останките на мъртви роднини, за да може да се имунизират в борбата срещу деменцията. Английските учени изследвали няколко племена, които изпълнявали този ритуал и където властвала много сериозна форма на заболяването. Наложената ваксина идвала под формата на специален ритуал по изяждането на мозъка, а след това и с погребването на починалия.

Оказва се, че племената консумирали мозъка само на тези, които не се разболявали от съответната болест и практически успявали да извлекат резистентният ген от починалия, който не позволява на протеините да мутират в опасни и увреждащи полимери. Смята се, че въпросният ген дава и добра резистентност срещу Паркинсон. Това откритие ще даде шанс на учените да разгледат молекулярните причини и възможностите за възникването на подобни заболявания. Длъжни сме да предупредим, че консумацията на роднини е забранена в почти всички страни по света, а освен всичко е достатъчно абсурдна идея, за да се доверите.

P.S.: Кадърът е от филма "Ханибал".