Саркастичните хора са много по-интелигентни

Международен екип от учени най-накрая успя да потвърди едно от най-големите открития на г-н Оскар Уайлд, който смятал, че сарказмът е най-висшата форма на интелигентност. След изследването на група задници група респонденти, учените открили, че социалните качества са далеч по-развити при саркастичните хора, но освен това, качеството ги превръща и в много по-продуктивни. Хората, които владеят сарказма като супер сила са и точно хората, които постоянно събуждат абстрактното мислене и развиват своя мозък много по-бързо. Учените провели своя експеримент на три части: накарали хората да бъдат саркастични, след това ги поставили на мястото на обекта, който получава сарказъм като отговор и на финала накарали всички респонденти да помислят за човека, който обичат, поставяйки го в ролята на саркастичен социален герой. На края на всеки тест, респондентите трябвало да изпълнят задача, с която да се измери нивото на интелигентност, както и абстрактното им мислене.

По време на тези тестове се забелязало, че хората, които отговаряли саркастично и получавали сарказъм като отговор, са и много по-добри в решаването на задачи за разлика от онези, които били в контролната група. Най-голямата изненада била втората група, където учените получавали сериозно количество саркастични коментари - там се наблюдавали най-високите резултати. Там хората анализирали най-бързо изказването и търсели неговия скрит смисъл, поставяйки рекорди на тестовете след експеримента. Мнението на учените е, че в компаниите, където се използва този малко по-враждебен хумор, интелектът е на много по-високо ниво. А честата му употреба към другите може също така да бъде полезна, стига хората да имат достатъчно чувство за хумор, превъзмогвайки тънкообидното си его.