Снимка от Марс показва останки от космически кораб

Феновете на Star Wars откриха нещо, което сериозно ги навежда на мисълта, че Джордж Лукас е бил истински джедай. Причината за последното твърдение е закодирана във факта, че любопитния изследовател от NASA продължава да изпраща доста интересни кадри от Марс.

Последното ново и актуално откритие може да се забележи в снимка, на която ясно си личат очертанията на Star Destroyer от филмовата поредица. Снимката е попаднала на експерта по НЛО Скот Уоринг, който веднага се сетил за тази поредица. Уоринг вярва, че това може да са останки от летящ обект, който се е разбил на планетата. От снимките се смята, че парчето е с размери между 2.5 и 3 метра - достатъчни за екипаж от няколко души. NASA още не бързат със заключенията, защото се очаква от любопитната машина да направи още няколко обиколки и да заснеме парчето от правилния ъгъл.