Финансови проблеми за Оскарите, кризата не е виновна

След рекордно ниския рейтинг миналата година, спонсорите на наградите Оскар няма да бъдат толкова щедри, както преди. Каналът ABC очаква церемонията да донесе приходи от реклама в размер на едва 68 милиона долара, спрямо 81.8 милиона миналата година.

 

Стигна се до там, че ABC намалиха цената на рекламата с 18%.

 

Козметичният гигант L'Oréal е решил да не рекламира тази година, което е загуба от 22 милиона долара за ABC.

 

Каква е причината? Този път световната криза не е виновна. Проблемът е възрастта на аудиторитя. Прочувания показват, че миналата година зрителите на възраст между 18 - 49 години са намалели с 24% спрямо 2007 г.

 

Козметичните компании искат да рекламират сред млади жени, а те все по-малко гледат Оскарите. Оказва се, че средната възраст на зрителите на церемонията е 49.5 години!

 

Академията и ABC трябва спешно да измислят начин да направят шоуто по-привлекателно за младите.

 

Още по темата

Най-четени

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!