Някои промени свързани с финансовата криза

В момента светът страда от икономическа криза, каквато не е усещал от 80 години, ако не и повече. Това доведе до промяна на маркетинга на най-големите в света на бизнеса. За да си в крак с времето, ти предлагаме новите им лога:


Citigroup е (по-скоро беше) една от най-големите финансови институции в САЩ и в света.


 

 

Xerox прави икономия от мастило. Компанията е създадена през 1906 г. и е толкова известна, че в много страни казваме на копирните машини ксерокси.

 

 

 

 

Ford е сред сериозните губещи в автомобилната индустрия.



 

 

LG: Животът е труден (а само преди година беше толкова „лесен“).

 

 

Best Buy е в класацията на списание Fortune за 100-те най-големи компании в света. Веригата магазини държи 21% от пазара на електронни стоки в САЩ и Канада. В момента умолява клиентите да й обръщат повече внимание.

 

 

Новият модел Ferrari Ярем.

 

 

 

Международният телекомуникационен гигант Cisco Systems доскоро имаше 66 000 служители в повече от 50 страни.

 

 

Dow Jones е създадена през далечната 1882-а от репортерите Чарлз Доу, Едуард Джоунс и Чарлз Бергстресър. Всеки себеуважаващ се брокер започва деня си с вестник Wall Street Journal (издаван от Dow Jones) и проверява индекса Dow Jones. Проблемът е, че не останаха много себеуважаващи се брокери.

 

 

 

Google направо размаза Yahoo през последните години. Mircosoft прави опити да изкупи портала на безценица.

 

 

 

Когато автомобилната индустрия плаче, няма как гумаджиите да се радват.


 

 

Тежка година за финландците. iPhone им поразказа играта, финансова криза, Исландия фалира... С две думи тъжна работа.

 

 

Chrysler звучи много тузарско, но повечето тузари през последните месеци си имат други неща на главата и не им остава много време да се чудят какво да си вземат – Chrysler или Lamborghini.

 

 

Корпорацията 3M има над 75 000 служители, 35 лаборатории и произвежда горе-долу всичко (от електроника, през строителни материали, до оптични и зъболекарски продукти).

 

 

Положението на Apple всъщност е за завиждане в сравнение с другите, но пък логото им, направо си го търси.

 

 

 информация от businesspundit.com

Още по темата

Най-четени

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!