Общо 13 тима от НБА с оценка от над 1 млрд. долара

Добри времена настъпиха за собствениците на отборите от НБА. През октомври 2014 г. лигата сключи нов договор с ESPN /ABC и TNT за телевизионните права на срещите срещу сумата от 24 млрд. долара и 9 години. Отделно, промени има и в част от спонсорите на НБА. Pepsi замени Coca Cola, след като последната партнираше на НБА в продължение на 28 години.

Anheuser-Busch InBev продължи спонсорството си с нови четири години, докато Tissot подписа първи рекламен договор с лигата за 6 години и 200 млн. долара. След оттеглянето на Sprint, мястото бе заето от Verizon, която ще плати 400 млн. долара в следващите три сезона. Това ще позволи на оператора неговите потребители да имат достъп до мачовете посредством видео услугата go90.

Прочети още тук!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!