Пет капана за твоята форма

На спорта най-важното му е дисциплината. Няма значение колко точно вдигаш от лежанка, а дали го правиш редовно.


Тъпо е, точно когато проличи, че спортуваш, да се отпуснеш и всичко да иде по дяволите, нали.


За да не стане така, внимавай да не паднеш жертва на тези пет капана по-долу. Според списание Men's Health това са петте извинения, заради които най-често спираме да тренираме:


1. Ново гадже


Не ходете само по кафенета и киносалони. Води я на планина, на тенис, впечатли я с някой по-есктремен уикенд. Ако е спортна мацка, следвай нейната програма, но не се престаравай – тръгнеш ли с нея на аеробика, да знаеш, че не те познаваме вече.


2. Контузия


Спортистите си поставят срок. Дали ще е три седмици или два месеца – реши колко и го спазвай. След това се започва бавно, с определен норматив на ден, който се увеличава постепенно.


3. Нова работа


Започнал си нова работа и точно сега не ти е до фитнес. Това „точно сега“ при нас продължава вече няколко години.


4. Нов квартал


Не знаеш къде е фитнесът в новия квартал. Тъпо оправдание. Нашето предложение – преди да се нанесеш, намери най-близката зала и направо си купи карта.


5. Отпуска


След две седмици на морето е трудно да се върнеш на работа, камо ли към спортни занимания. Съветът е да се върнеш към действителността постепенно – ако вдигаш тежести, намали теглото им с 20% и го увеличавай постепенно. Все пак не тренираме за Олимпиадата, а само се опитваме да изглеждаме добре. Нали така?

 

Още по темата

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!