Bentley Continental GT V8

За всички фенове на Bentley: новият модел с подобрен V-8 двигател ще бъде показан до края на месеца на автомобилното изложение в Детройт. След цяла година, в която гадаехме какво ще е съществото, което ще задвижва огромното туловище на Bentley, вече има потвърдени данни и това ще е би-турбо 4.0-литров V-8 с 500 конски сили. Подобно метално сърце е открито и в 2013 Audi S8, където знаем, че се справя много добре, но Bentley си е Bentley. Инженерите са изстискали максималната мощност от двигателя, за да затворят очите на досадниците от GreenPeace и да влязат в нормата преди края на годината.
Ще управляваш возилото с една от най-модерните 4х4 системи, а мощността ще се разпределя от чисто нова 8-степенна автоматична скоростна кутия. Разпределението на пауъра е в съотношение 40:60 за задните колела. Скоростната кутия е направена така, че да можеш да усетиш ритника по задника, когато седнеш на кожената седалка. Освен това ще се зарадваш, когато разбереш, че не ти е необходим танкер, който да те зарежда на всеки 200 метра. Това е нещо много свежо за в бъдеще, когато литър бензин ще се продава за няколко бъбрека!
Въпреки че няма да имаш 12-цилиндров двигател, все още ще имаш възможността да залепяш стрелката на 100 км/ч за по-малко от 5 секунди. Максималната скорост на новото творение е 290 км/ч и е лимитирана, но за някой друг цент ще можеш да махнеш ограничителя. Ако пък ти откажат, закарай я при бай Пешо, който ще ти предложи и перфектна АГУ със спортен инжекцион (да, бе, да).
Всички еколози те сочат с пръст, защото притежаваш един огромен двигател, с който избиваш комплекси, покажи им един друг пръст, защото тази машина успява да влезе във всички установени норми за вредни емисии. Въглеродните емисии са намалени с цели 40% и това прави Continental GT V8 един доста чист модел. Другата голяма радост е, че с един резервоар ще можеш да изминеш приблизително 804 км, но разходът на гориво ще се установява в процеса. Впечатляващият резултат идва от възможността за деактивиране на няколко цилиндъра, когато не са необходими за работа. В градски условия няма да се нуждаеш от пълната мощност, а тази възможност е включена по подразбиране, но ако настояваш, ще имаш възможност да я изключиш.
Други глезотии, които ще ти позволяват да натискаш педала, са директен инжекцион, датчик за топлоотделяне, преубразуване на спирачната енергия и специален пакет с по-големи турбота, които ще вдигнат допълнително мощността, но и цената на автомобила. По книга ще е много трудно да разпознаеш V-8 от сегашния W-12, защото дори и звукът е идентичен. Ще се радваш на 20 инчови джанти, а ако не са достатъчни ще имаш възможността да си избереш и 21-инчови красоти с опция за няколко цвята.
Кабината ще е покрита с естествена кожа, дърво и абсолютно никаква пластмаса, която да загрозява цялата гледка. GT V8 е позициониран под W-12 моделите, което означава, че цената му ще е около 205,600$.