Ч.Р.Д на Porsche Le Mans

Има много фенове на формула 1, които с кеф гледат бъдещата автомобилна индустрия. Днес се предлагат най-различни автомобилни зрелища, но ние искаме да обърнем внимание на едно по-специално състезание, което е голяма школа за всеки автомобилен пилот. 24 hour of Le Mans е едно от най-тежките състезания, където трябва да бъдеш повече от перфектен, за да заслужиш място в топ 5. Тази година се навършват 60 години от участието на първото Porsche в жестоката битка.

Поздравяваме ги за упоритостта и усилията, които полагат всяка година. Началото на тяхното участие започва през 1951 година с 356 SL и двигател с 1, 086 cm3. Малкият състезател може да развие едва 160 км/ч. Отговорността за поддръжка и изпиване на всеки детайл се пада на Глен Смал. Той издава и книга, в която разказва цялата история на Porsche в състезанието. Описал е много интересни факти, а снимките са повече от превъзходни. Препоръчваме я за феновете на марката, които искат да притежават част от историята.

Първата победа на отбора на Porsche е през 1970 година, когато Джон Уиър застава начело на екипа. Той дава няколко идеи за преработка на автомобилите. Първото Porsche, което е преминало финала, е 917K. Отборът не е използвал по-мощния двигател(4,9 литров) и все пак е успял да победи противниците си. Ханс Херман и Ричард Атууд настъпват педала и от 23-та позиция застават на първо място в класирането. Дългата версия на 917 на Мартини в синьо и жълто се нарежда веднага след тях.

През 1971 година се вдига мощността на двигателите и Porsche разполага с напомпан 4,9 литров двигател с 630 конски сили. Аеродинамиката е била задължителен елемент, защото Ferrari са демонстрирали своя болид за състезанието. '71-ва година е златна за Porsche, защото половината от колите на стартовата линия са Porsche-та. Една от най-забележителните е "Малкото розово прасе". Тя се отличавала с розов цвят и подобрена аеродинамична форма. Розовата кола е елиминирана от състезанието, но се справя адски добре на пистата и показва забележителен старт. Следващата година не се появява на старта, защото се променят правилата и 5 литровите двигатели не участват. Това е краят за 917, Ferrari 512, Lola t70, Ford GT40 и други.

Едно от най-паметните изпълнения на Porsche е от 0 до 300 км/ч за 11,3 секунди. Опитай се да си представиш ускорението и силата на този свиреп, свиреп двигател. Отборът на Пенске е преработил Porsche 917/30 и двигателят е бил 5400 cm3 и е продуцирал 1140 kw (1500 конски сили).

Болидът е тежал едва 800 килограма и 100 км/ч се изпълнявали за 2,1 секунда, а 0 до 200 км/ч се случва за 5,3 секунди. Максималната скорост на болида е над 400 километра в час, а цялата мощност се удържала от по-широките гуми. Консумацията на гориво е само 76-79 литра на всеки 100 километра, което изисква голям резервоар (400 литров).

Сигурни сме, че си карал такова в една от сериите на NFS. Porsche 718 W-RS Spyder е участвало през 1963 година и е управлявано от двама пилоти - Едгар Бърт и Хърбърт Линге.

През 1979 е ръмжал един много напомпан 911. Звярът е управляван от Хенри Качиа.

Първото GT1 се е проявило много добре през 1998 година, когато отвежда пилотите си до първото място. Има изключително много иновации, но за тях ще четеш в книгата.

Най-четени от

Най-четени

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
suba me
19 декември 2018 | 17:34

XCXTdX Keep up the superb piece of work, I read few posts on this web site and I believe that your blog is real interesting and contains sets of good info.

suba suba
17 декември 2018 | 02:08

71Dx8f IaаАа’б‚Т€ТšаЂаŒаАа’б‚Т€ТžаБТžd ought to seek advice from you here. Which is not something I do! I love reading an article that could make individuals feel. Also, several thanks permitting me to comment!

buba suba
12 август 2018 | 19:50

khpQtv Thanks again for the blog post. Really Cool.

porn movies
16 май 2016 | 08:47

Uv3xTq Thanks for the article post.Much thanks again. Want more.

big dildos
13 май 2016 | 23:52

Your style is really unique in comparison to other people I have read stuff from. I appreciate you for posting when you ave got the opportunity, Guess I will just book mark this web site.

fiverr photo
06 април 2016 | 14:43

qf3baA Really enjoyed this blog article.Thanks Again. Really Great.

coco service fiverr
31 март 2016 | 18:50

Qr3S5o Very good post. I definitely appreciate this site. Stick with it!

fiverr cocoservice
01 март 2016 | 13:05

r8RTHy Nice blog here! Also your site loads up very fast! What host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol

crork fiverr
17 октомври 2015 | 09:43

7T3Ujb Wow! This could be one particular of the most useful blogs We ave ever arrive across on this subject. Basically Fantastic. I am also a specialist in this topic therefore I can understand your effort.

fiverr crork
16 октомври 2015 | 16:21

s6Nczu Appreciate you sharing, great blog article.Really thank you!

this site
28 септември 2015 | 14:04

7eS3er Really appreciate you sharing this article.Really thank you! Really Cool.

personalised gifts
07 август 2014 | 22:09

I really liked your blog.Really looking forward to read more. Really Great.

nobis merideth parka
07 август 2014 | 21:27

Very neat blog. Much obliged.

disability lawyer las vegas
07 август 2014 | 20:05

Really informative article. Awesome.

Focus Pills
07 август 2014 | 18:50

Enjoyed every bit of your article post.Thanks Again. Awesome.