Mercedes-Benz 420 SEL

Кризисните спекулации продължават. Всичко стана по-евтино и по-достъпно, а най-печеливши са хората, които са решили да се оборудват с нова (стара) кола. Аплодираме прекрасната идея за автомобилите „нов внос“, което трябва да означава, че превозното средство е спасено от първия си собственик.

Ще премине през един бърз и освежителен ремонт в лицето на опитните турски майстори и всичко ще е наред. Автомобилните компании не са в перфектна форма, а и май е по-добре да се насочиш към по-познат модел. Сигурни сме, че се кефиш на марката със звездичка на капака.

Имаме едно много добро предложение, на което няма да откажеш. Mercedes-Benz 420 SEL от 1989 година с всички екстри. Сметнал си възрастта на возилото и знаеш, че ще е похабено. Скъпата поддръжка на Merc-а е факт. Дори и малките проблеми по електрониката могат да се отразят върху джоба ти. Според компетентните лица от Mercedes-Benz: животът на возилото става много по-скъп след 323 000 километра.

Ако си прочел този ред и все още не си ни обявил за луди ще се аргументираме. 420 SEL е модел със 70 рекорда за поддръжка, а ако закараш в легален сервиз на Mercedes ще можеш да го превърнеш в чисто нов за по-малко от 10,000$. В нормален сервиз ще струва дори по-малко. Можеш да си потърсиш такава в Ebay, където вървят за скромната сума от 1500 до 3000$ в зависимост от състоянието. Ще се радваш на класически возило с екстрите на съвременен автомобил. Може да усетиш и онези готини моменти, когато даваха „Бригада“ и се возиха в огромните лимузини.  

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
rocky
10 септември 2011 | 16:08

За да караш нов Мерцедес трябва да си богат, за да караш стар - много богат ! Само дето в наща държава стари BMW и Mercedes се карат главно от бедни хора, често провинциалисти, а самите коли се крепят на честна дума.

saxoman
08 септември 2011 | 15:00


uncle mike от 07 септември 2011 | 17:58

Edno vreme be6e luks da ima6 takuv mercedes

То и сега си е лукс.... Поддръжката е убийствена, иначе повечето хора, които са се насочили към този клас автомобили, не биха го отказали. Това го казва човек, който е голям привърженик на т.н. "Пури".

uncle mike
07 септември 2011 | 17:58

Edno vreme be6e luks da ima6 takuv mercedes

unicata
07 септември 2011 | 13:32

Това ми е мечтата, като забогатя ще си взема едно такова. Каккто казваше един приятел: Последния истински автомобил

Моториста
07 септември 2011 | 13:12

Не става въпрос за возията, там нема спор, че е на ниво. Но колко са хората, които приемат насериозно покупката на кола на 20 и горница години и обслужването й в официалния сервиз... Говоря за България! Щото всички сме гледали по ТВ англичаните и американците какво правят с техните стари коли, та сравнение с наще нема. Пък и от статията не се разбира какво влиза в тия 10 хилки, щото ако са само за централно, шибидах и ел. стъкла, а двигателя да е превъртян на няколко пъти по 300 и колко хиляди беше ...е, мерси. Много ми дреме, че ше ми работи ел. огледалото, а двигателя затегнал. Аз пак да натъртя, че колата ще се кара и потдържа от българи в България ...и чат - пат от тарамбуки. Та... не съм карал такова, но имам наблудения и опит с българските сервизи от всякакъв калибър, работната ръка там, часовите ставки, качеството и т.н. и т.н. Затова, не си прайте ташак с хората, щото некой чичо ше се излъже, ше го купи, ше влезе в Балканстар и...

Sasho
07 септември 2011 | 12:56

Това ако е ташак, новите не знам какво са. Тоя Бенц си е чук отвсякъде :)

Kiro
07 септември 2011 | 12:49

къв ташак бе пич. карал ли си такова?

Моториста
07 септември 2011 | 12:37

Не си прайте ташак с хората... ;)