Mercedes C63 AMG Black Series

Случва се на хората от AMG да отпуснат душата и да направят нещо по-свирепо от невероятните лимузини. Преди няколко години си видял раждането на едно жестоко творение, което слагаше на колене доста от колегите си на пътя. Говорим за CLK63 AMG Black, който имаше толкова жесток саундтрак, че нямаше никакво объркване. Дори го показаха в Top Gear, където Джереми го потормози на дълъг път (потърси го в youtube, ако имаш интерес). Със смяната на цялата визия на Mercedes се очакваше и е появата на нов убиец, който да прикрива всичката си ярост под капака. Вече можеш да видиш какво се е родило, когато в ръцете на AMG е попаднал един C-клас.
Новият C63 AMG Black се задвижва с двигател от SLS 6,2-литров V-8 с 510 конски сили. С такава мощност трябва да очакваш и уникално управление, с което да поднасяш елегантно по завоите. Освен на по-ниското окачване ще се радваш и на по-големи гуми, с които да си здраво залепен на пътя. Ако имаш интерес ще можеш да си закупиш и AMG Track Package, който допринася още повече за лесното и забавно управление.
Картинката изглежда така: ако натиснеш педала до пода, ще се залепиш за удобните спортни кожени седалки и ще усещаш смъртоносната хватка, докато стрелкичката не се закове на 299 км/ч. Надяваме се да има достатъчно дълга права, където да направиш упражнението. От доверен човек разбрахме, че Mercedes не се спира на магистралата и това е голям плюс за теб. Освен това ще притежаваш нещо невероятно красиво. Цялата фигура на този спартанец респектира на пътя, а грохотът, който излиза от ауспусите, може да се чуе от глух, но това се случва само навън, защото купето е добре шумоизолирано, за да не оглушееш след няколкостотин километра.
Всичко това е постигнато с подобряване на двигателя. За разлика от SLS, този има подобрено ECU и с него ще можеш да натискаш здраво до 7 000 оборота в минута, преди да влезеш в червената зона. AMG казват, че ще направят достатъчно добра ръчна скоростна кутия, но до тогава ще управляваш със 7-степенна автоматична, която има мокър съединител. Инженерите казват, че е невъзможно да превключи на грешната скорост в града (дано). Дори ще можеш да избираш няколко режима на работа. Градският режим изключва няколко цилиндъра, за да не се отрази на горивото, но ако превключиш на Sport Plus ще трябва да се казваш Роман Абрамович. Sport Plus те превръща в шофьор от класата на Вин Дизел. Въртиш гуми на всеки светофар и ще нажежаваш спирачките до червено, защото в този режим минималната скорост започва от 100 км/ч.
Ако искаш да правиш по-големи изпълнения ти препоръчваме да включиш и Sport Handling Mode, с който ще разбереш как се чувстват хората от Токио Дрифт. Тази опция е достатъчно разумна, за да те пази от обръщане и сблъсъци, защото има сензори, с които проследява разстоянието между мантинелата и задната броня и с нея ще ти е по-трудно да направиш някоя глупост.
За съжаление ще има само 1000 бройки от тези красавици и трябва да побързаш. Ще започнат да се продават през март, а максималната им цена с всички изброени екстри и още малко допълнителни джаджи ще ти струва 135,000$. Добрата новина е, че Recaro няма да обзавежда повече спортните изпълнения на Mercedes и сега ще имаш на разположение стабилен кожен салон.