Най-високите скорости

Винаги сме били против високите скорости в града. Улиците са прекалено тесни, а правите са доста къси, за да се случат инцидентите. Ако имаш нужда за скорост: включи плейстейшъна или излез на магистралата. Магистралата е едно от местата, където можеш да видиш всички възможности на автомобила си. Безкрайната права е легендарна с високите си скорости и лудите глави, които ги развиват. Ще ти покажем най-високите скорости и най-бързите автомобили, които са засичани на магистрала. За твое облекчение ще спестим цената на актовете или рушветите. Повечето рекорди са поставени в САЩ и Германия, където нямаш възможност за "Да измислим нещо?", но го пишем от солидарност. Не се опитвай да правиш това, което ще видиш, запази живота си по-дълго! Виж най-високите скорости на магистралата.
10. Corvette ZR1 (309 км/ч)
Американските мускули са били винаги на почит с изпилените си двигатели и вечно празните резервоари. Този модел идва с цели 600 конски сили. Американецът е на голяма почит в страната, в която се раждат Mercedes-Benz, Audi и BMW! През 2008 година в Германия са тествани възможностите на този красавец. Липсата на трафик и безкрайната права успява да закове стрелката на 309 км/ч. Шофьорът казва, че колата е имала още мощност, за да постигне заветните 329 км/ч, но теренът се променя.
9. Lamborghini Aventador (320 км/ч)
Може да си очаквал повече от италианската страст, но истината е, че не е толкова впечатляващ! 320 км/ч се развиват с всеки редови Голф от Перник, което ни връща на темата "Защо трябва да го купувам?". Тестът е проведен на аутобан в Германия. Предполагаме, че Италия е страдала и се е оправдавала с "Беше ден и трафикът е огромен! Как очакваш да развие по-висока скорост?" М-да, Aventador разполага с 690 конски сили и огромен V-12, който се включва като атомна бомба (повдигаш защитата и натискаш червеното копче), но други коли в списъка са успели да вдигнат повече прах в същите условия. Други ще отсрамят новия претендент на високите скорости.
8. Porsche 911 GT3 RTS 4.0 (323 км/ч)
Германците няма да се дадат без бой на местна почва. Кузма, прибери Шпагин-а, говорим за скорост! Не можеш да очакваш нещо по-различно от разработка на Porsche със смели очаквания. Инженерите казват, че са вложили много страст в тази кола, а ние казваме, че е истински капан за скорост. Тестовите пилоти са слизали пребледнели и с пълни гащи, докато са маневрирали през автомобилния поток на магистралата. Признаваме, че вторият опит е довел скоростта и е бил проведен през нощта, когато колите са липсвали!
7. RUF CTR Yellowbird (323.96 км/ч)
Понякога завиждаме на хората, които имат задължението да карат уникално скъпи коли по магистралата. Дори и горивото не е за тяхна сметка. Същото е правил и Джеймс Клаш, когато е прекарал един ден зад волана на немския тунингован звяр. Ruf Automobile са станали експерти в подобряването на перфектното. Понякога създават и собствени коли, но най-често прекрояват душата на Porsche. CTR е изграден на платформата на 1987 Porsche 911. Клаш е поканен лично от Алоис Руф, собственикът на компанията, за едно бързо кръгче с Yellowbird. На магистрала А81 е успял да закове стрелката на 323.96 км/ч и да опише теста като истинско изпитание на нервите и едно от най-добрите преживявания, които е имал.
6. Kelleners BMW M6
Това е компания, която обича да създава уникални джанти, които намаляват теглото и винаги изглеждат като взети от последния клип на Лил Уейн. Същите създават окачването на много спортни автомобили и състезателни коли, а в свободното си време правят чудеса с BMW.
Тяхното творение на злото е пуснато на аутобана през 2009 година. Ускорява доста пъргаво до 300 км/ч и след това започват леките мъки за двигателя. Можеш да видиш клипчето, с което се разплакват създателите на Aventador.
5. Ruf R Turbo (335.87 км/ч)
Ситуацията е подобна на автомобила от по-горните редове. Джеймс Клаш идва, за да пробва поредния автомобил от Ruf и отново е поканен от Алоис Руф. Клаш трябва да се разходи с автомобил, който има цели 50 конски сили в резерв пред "Жълтата птичка". Автомобилът развива скоростта в работен ден през деня, когато хората отиват на скучна работа, а между тях прелита автомобилен журналист, който иска да влезе за втори път в тази класация! Опитът е успешен!
4. Bugatti Veyron (353 км/ч)
Нека говорим за силата на силата. Разработен и произведен от лудите глави, които са собственост на Volkswagen Group. Автомобилът има най-много конски сили от всички, но все пак е на 5-то място в класацията. Клипчето е аматьорско, защото никой професионалист не иска да се пробва на главен път с такава скорост - тези хора си имат писти. Можеш да видиш постижението и да разбереш, че това не трябва да се пробва с нито една кола. Пичът ще остане в историята под номер 5 и ще разказва на внуците си!
3. Porsche 9ff (381 км/ч)
Поредният немец, който иска слава. Разработката е от компания с името 9ff. Лудите учени са дали много голям живот на автомобила, който се ражда на платформата на Porsche 997 Turbo. Максималната мощност е 850 конски сили! През 2010 година излиза, за да се "поразтъпче" и успява да влезе в рекордите за най-висока скорост на магистрала. Заветните 381 км/ч са достатъчни, за да поставят най-доброто време за цели 72 години.
2. V-16 Auto Union (432 км/ч)
Трудно ни е да го кажем, но най-високата скорост, която е виждана на тази магистрала е поставено от невероятната комбинация между Mercedes Benz и Auto Union (по-късно ще станат Audi). Авторът на скоростта е Бернд Роземайер. Той се качва в специално пригоден стриймлайнър, който разполага с V-16 двигател (монтиран в средата) с два суперчарджъра и приблизителна мощност от 400 конски сили. Дизайнерът е Фердинанд Порше. Единственият недостатък в автомобила е липсата на всякакво съпротивление под колата. Роземайер успява да стигне до заветната скорост, но отказва да преследва по-висока скорост, защото не иска да излети от пътя. После решава, че ще направи втори опит, който завършва с фатален край. Пилотът губи контрол над автомобила си и умира в катастрофата.
1. Mercedes-Benz W125 (432.59 км/ч)
Преди фаталния край на Роземайер е имало и друго невероятно постижение. Рудолф Карациола преминава правата с Mercedes-Benz с V-12 двигател. Предполага се, че това е причината за втория опит на Роземайер. И двамата са получавали най-добрите автомобили, които са можели да достигнат такава скорост. Те са били специално разработени, за да поддържат враждата между двата лагера, но има и още една подробност - магистралата е била затваряна за техните опити. Можеш да го сметнеш за лека измама, но не трябва да забравяме, че това е скорост, която е била записана през 1930 година. По пътя на логиката е трябвало вече да летим или да се телепортираме.