Nissan GT-R

Първият GT-R беше уникален хит в автомобилния пазар. Това е единствената кола, за която знаем, че сглобява двигателя си в лаборатория с вакуум, за да не попадне въздух в някой от елементите. Японският самурай има уникален саундтрак, когато го форсираш.
Понякога е доста трудно да подобриш перфектното, но чудеса стават всеки ден. Компанията SP Engineering е решила, че може да изстиска максималната мощност. Персоналът е подобрявал автомобили като Lamborghini и Ferrari. SPE са решили да заменят всички стандартни части по двигателя. Поставя се нова ECU система с подобрен mapping, а скоростната кутия е подобрена, за да удържа мощността от двигателя.
Окачването е сменено с по-добро от HKS и ще се кефиш на по-големи джанти. Съчетанието от всички подобрения ще доведе до максимална мощност от 800 конски сили. Спомняш си, че стандартната версия беше по-бърза от Ferrari F430. Цената за тунинга ще е 29,000$ и компанията ще ти даде неограничена гаранция на двигателя за една година.