Новите правила за двигателите

Един от най-ограничаваните автомобилни спортове е Формула 1. Постоянно се срещат трудности, които Бърни измисля, за да направи спорта по-интересен. Някои от забраните работят, но други нямат нищо общо. Поредната промяна ще влезе в сила от 2014 година, когато двигателите ще бъдат заменени от 2.4-литрови V-8 на 1.6-литров турбо V-6.
Въпреки големия период от време, фирмите, които произвеждат двигатели са започнали да работят върху изграждането на новото "сърце" на болида. По традиция, производителите на двигатели са Renault, Ferrari, Mercedes-Benz и Cosworth.
Правилата определят дори и настройките на двигателя, V-образния ъгъл, материалите и всички останали леки настройки, които може да се появят. Това затруднява допълнително производителите и се предполага, че скоро може да видим доста различна и измамна Формула 1.
Един от елементите, който ще се върне обратно в двигателите, ще е магнезият. Той ще бъде използван за изграждането на определени части, за да спести от теглото, а повечето части ще използват карбон. Червената линия на двигателя ще бъде до 15 000 оборота, но отборите няма да прескочат границата от 12 000 оборота. В момента се достигат до 18 000 оборота от V-8 двигателя.
Горивото, което може да премине през двигателя, ще бъде следено също и не трябва да превишава 100 килограма за час. Това правило ще се наблюдава с определена система от съдиите. В играта ще се използва и директния инжекцион, за да се постигне максималното от двигателя.
И на финала ще трябва да се спомене и връщането на турбото! Последният път, когато е използвано, е през далечната 1980-те години. Правилата изискват и поставянето на определена локация на турбото.
Причината за това разпределение е, че Формула 1 се опитва да елиминира всички възможности за грешки и фалове по системата, което се случва с първите болиди от 80-те години. Двигателите ще продължават да се тунинговат като доставят максимална мощност пред дълъг живот.
Всички тези промени може да върнат живота в състезанието, но може просто да бъдат промените, които се изискват всяка година. Положението става и по-грубо, защото Cosworth си търсят нов собственик, за да продължат разработката на двигатели. Други слухове твърдят, че Mercedes може да се отдръпнат от състезанието с тези промени. Сподели своето мнение, а ние ще ти покажем мнението на Хамилтън, когато се говори за турбо!