VW променя стратегията за американския стандарт

Volkswagen е с особено високи амбиции към американския автомобилен пазар. Тяхната основна цел е да постигнат поне 800 000 продажби на година до 2018 година, но статистиката показва далеч не толкова задоволителните резултати, които се изразяват само в 400 000 продадени автомобила. С такива цифри, VW смята, че са наложителни промени. 

Компанията няма намерение да се отказва от заветната цел, а просто ще промени стратегията. Изпълнителният директор на VW за САЩ Майкъл Хорн сподели, че автомобилният живот ще бъде драстично съкратен. 

"Клиентите искат бързи промени. Ние работи за съкращаване на цикъла на живот на нашите продукти, за да можем по-експедитивно да променяме дизайна, както и фейслифта." 

Компанията оперира със 7-годишен живот на своите модели, а фейслифтът се променя на четири години. Новата стратегия е да съкратят времето на 5 години, а фейслифтът да се променя на 3 години. Окончателното решение ще бъде направено този месец и при съгласие, VW ще започнат разработката на новите модели за изпълняване на новия план.

Най-четени от

Най-четени

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари

Все още няма коментари!