Бирата и сексът

Алкохолът, сексът и рекламата са нещо като тризначките от Биг Брадър - не изисква много мислене, става ти весело и никога не могат едно без друго. Следващите няколко реклами на бира са доказателство както за горенаписаното, така и за факта, че най-хубавото мезе за студената бира си остава хубавата жена. Отречи, ако можеш...

Поредица реклами на бразилска освежаваща напитка на основата на бирата.

А ние си мислехме, че Schneider е само марка евтини немски химикалки...

Нашите уважения, ама сме old fashioned и предпочитаме добрата стара халба!

Охоооооооооооооооооо, я виж кой бил тук!?!

"Еротична бира... бирата на нощта - възбуждаща и пристрастяваща".

St. Pauli Girl - You Never Forget Ypur First Girl!

Мамини сладурани как са се барнали фешънската с тези пищималчета!

Ефектно за зората на 80-те години... примерно.

Винаги сме знаели, че Снежанка не е само сестрата на Руската салата!!!

Бира и женски дупета. Само бира и цаца може да се мери с тази комбинация!

Само като видиш рекламата и ти става ясно, че бирата е холандска!

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
Ferrari 458 Italia
30 март 2019 | 18:11

Thanks for the help in this question, I too consider, that the easier, the better

estrategias para aumentar las ventas en una empresa
30 март 2019 | 15:27

Very good blog.Really looking forward to read more.

Razrabotka mobil'nyh prilozhenij
29 март 2019 | 21:17

You made a number of nice points there. I did a search on the subject matter and found most folks will have the same opinion with your blog.

80d camera accessories
29 март 2019 | 20:07

I will right away seize your rss as I can at find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you ave any? Kindly let me know in order that I could subscribe. Thanks.

Denese
29 март 2019 | 17:24

Only a smiling visitant here to share the love (:, btw outstanding design. The price one pays for pursuing a profession, or calling, is an intimate knowledge of its ugly side. by James Arthur Baldwin.

Game Online
29 март 2019 | 14:14

You created a variety of nice factors there. I did a lookup within the theme and located almost all people will agree with your web site.

White Rock Realtor
29 март 2019 | 11:24

visit this website and be up to date everyday.

Margherita
29 март 2019 | 08:35

Wow! This site is sick! How did you make it look this good.

Carli
29 март 2019 | 05:49

Say, you got a nice article post. Much obliged.

Naomi
29 март 2019 | 02:18

I wouldn at mind writing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here.

Lee
28 март 2019 | 23:36

the time to read or take a look at the content material or websites we ave linked to below the

Elinore
28 март 2019 | 20:51

This is one awesome blog.Much thanks again. Really Great.

Analisa
28 март 2019 | 18:05

I really liked your blog.Really looking forward to read more. Want more.

da mat bep
28 март 2019 | 14:37

paraphrase) aаАа’б‚Т€ТšаЂаŒ?never sacrificed construction regarding feelings. aаАа’б‚Т€ТšаЂаŒаАа’б‚Т€ТžаБТž In any situation, however some people accuse your pet to be strictly attractive, Mozart in

latest apk for pc download