Линия нулева

Онази вечер гледахме по новините на БНТ как концесионерът на плажа пред къмпинг „Градина” надцаква първата линия палатки и каравани с нова НУЛЕВА линия.
Една леля обясняваше как си плаща по 40 лева на нощ, за да може да спи в караваната, паркирана върху самия плаж. Изразът „нулева линия” се употребяваше многократно и уверено, сякаш такъв термин за парцелиране на нашето Черноморие съществува от поне 1985 година. Управителят на къмпинга се ядосваше, че въпросната нулева линия ползва тоалетните на „Градина” и тайно изгражда под пясъка електрическа мрежа с разклонители (старателно увити с найлонови торбички). Хората от първа линия пък се оплакваха как са платили за хубава гледка още през февруари, а сега си пият кафето пред стена от каравани.
Впечатлени от креативността на плажните акционери, решихме да нахвърляме няколко идеи за още по-ефективна разпродажба на плажната ивица през следващия сезон. Какво пък, нали 2012-а е последна за планетата, защо бизнесмените да не вземат максимума от сезона.
И така, предлагаме от догодина по нашето Черноморие да се въведат:
ЛИНИЯ -1
Не е особено оригинално, но надцаква нулева линия и изненадва по-нискограмотните акционери, които не са се сетили за тази ниша, защото са забравили, че в математиката има и отрицателни числа.
ЛИНИЯ -1С
Тук С да се чете като сутерен. Казано по-ясно това са землянки в пясъка. Ще бъдат много скъпи, защото гарантират почти постоянна температура през денонощието. За да няма злоупотреби с наивността на летовниците, ще се въведе стандарт „Стара паланка”, който фиксира размерите на изкопа и минималния входен отвор. Така няма да има недоволни, че в землянките е тъмно и душно.
ЛИНИЯ W
Тук се нанася изненадващ психологически удар по конкуренцията от морски бизнесмени, които не са на „ти” с латиницата и английския. W означава water, а линията на практика представлява наколни жилища в морето. Нека лузърите, които плажуват на пясъка, да се изядат от яд.
ЛИНИЯ WC
Не е това, което си мислиш. Тук зад съкровената абревиатура се крие израза water сутерен. Нарочно едната дума е на английски, а другата на български, за да бъде по-объркващо. Това всъщност е водното пространство под и около наколните жилища. Летовниците ще трябва да си носят пълно водолазно оборудване, защото ще бъдат под водата. За по-пълно и качествено задоволяване на нуждите на туристите ще се въведе стандарт „Стар шнорхел”, който определя колко често и за колко време водолазните летовници ще могат да изплуват на повърхността и да дишат свеж въздух. Все пак те не могат да се пречкат прекалено много на хората от линия W.
ЛИНИЯ ДОГАН
Много луксозна и VIP зона, обхващаща първите 5 мили от морската шир. Тя е за собствениците на яхти. Част от таксата за тази линия ще отива в частния фонд „Красиви сараи”.
За по-бедните курортисти може да се въведе и
ЛИНИЯ ДАРВИН
Това са най-близките до морето дървета. Туристите ще могат да нощуват по клоните, като за многодетните семейства ще има луксозен пакет КОРОНА, т.е. запазване на цялото дърво.
ЛИНИЯ АЙТОС
Тя е за най-недосетливите, които не са си запазили местенце на плажа още по Коледа. Те ще спят в Айтос, като всеки ден ще бъдат транспортирани с автобуси. Тук има много варианти за допълнителни доходи. На туристите ще им бъде съобщавано в последния момент, че трябва да доплащат транспорта до морето или пък ще бъдат изненадвани с необичаен график. Например, единствената безплатна маршрутка до плажа ще тръгва в 5 сутринта, а връщането ще е в 13:30, като колата задължително ще бъде без климатик.
Накрая идва линията за млади хора, обичащи екстремните спортове. Тъй като цялото Черноморие е плътно заето с няколко кордона туристи и достъпът до водата е почти невъзможен, се въвежда
ЛИНИЯ ДЕСАНТЧИК
Млади и платежоспособни хора ще бъдат транспортирани с хеликоптер до въздушното пространство над линия Доган. Там те ще скачат във водата за едно бързо изкъпване, докато сътрудниците на фонд „Красиви сараи” не са ги разкрили. Оцелелите в битка с водолазите и собствениците на яхти ще могат да се изкъпят и на следващия ден.