Пощенска банка с клонове от ново поколение

Преди няколко дни се сляхме с Пиреос Банк и продължаваме „Заедно напред“, каза Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка при откриването на един от трите дигитални клона на банката днес в столичния мол Парадайз Център.

Това сливане беше извършено за рекордно време от около 4 месеца, като за последните 3 години това е второ за нас. Сделката позиционира Пощенска банка сред най-големите в страната, с активи, депозити и кредити в топ 3 на банковата система.

„За нас това е огромна отговорност“, допълни още Димитрова.

Постепенно Пощенска банка ще започне обновяването на всичките си клоновеиз страната, съобщиха още от институцията.

С това целим по-добро обслужване на клиентите. Искаме да видите новите дигитални зони и новите решения, които ще получите и новото обслужване. Всичко е с цел подобряване на клиентския експириънс или на това, което вие можете да получите като обслужване и преживяване в клона или офиса, посочват още от Пощенска банка.

Обособени са отделни зони, които са специално за вас – т.е. вие ще можете сами или с помощта на консултанти да извършвате всички видове операции, които желаете.

„Като човек, който вече от 28 г. работи за тази институция, мога да ви уверя, че през цялото това време клоновете на банката се модернизираха, за да стигнат до своя апогей – тези чудесни три дигитални офиса, които са уникални, не само като визия, но и като концепция", каза Асен Ягодин, член на УС и изпълнителен директор на Пощенска банка.

Ние в Пощенска банка сме силни в това да сме доверен дългосрочен партньор за нашите клиенти и мога да кажа, че всичко това го предоставяме чрез отлично развитата ни клонова мрежа, каза още Ягодин.

Данни на централната ни банка сочат, че Пощенска банка е с една от най-добре развитите клонови мрежи в страната. 

Още по темата

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
Унуфри
27 декември 2019 | 16:48

При положение че служителите казват да се пазите от тази банка, представете си за какво става въпрос. Фирмата ми е техен корпоративен клиент и най-важното нещо - ОНЛАЙН БАНКИРАНЕТО е потресаващо зле. Все едно е правено от ученик 8 клас по информационни технологии (но май учениците ще се справят по-добре).

Бай Спас
16 декември 2019 | 01:10

Какво обслужване, какви 5 лева? Всички служители не се интересуват от клиентите, а от това покрай търсените, да пробутат хиляди ненужни продукти на всеки влязъл в клоновете. За да може Висшето ръководство да си оправдава заплатите от по 30-50 000 лв. месечно, а пчеличките по клоновете да пърхат с по 700-800 лв.