Тайсън стана лице на Roberto Cavalli

Майк Тайсън е лицето на първата колекция мъжки дрехи Пролет/Лято 2022 на Roberto Cavalli, проектирана от Фаусто Пуглиси, присъединил се като творчески консултант към бранда миналата есен.

Боксовата легенда представя във филм колекцията, вдъхновена от Анди Уорхол и базирана на животински щампи, олицетворяващи американската мечта.

Пуглиси обосновава избора си на Тайсън за рекламно лице с факта, че той е "една от последните живи поп икони", като освен това е и с много идентичен и ексцентричен стил.

Дизайнерът смята, че боксьорът олицетворява американската мечта, на която е базирана колекцията му. 

Във филма Тайсън се появява в розов халат с щампа на зебра, на гърба на който е отпечатано фамилното му име.

Той признава, че носенето на розово го кара да се бие, съобщава GQ.

55-годишният вече оттеглил се шампион в тежка категория смята още, че розовото го прави мъжествен. 

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
02 август 2021 | 20:14