Жените те манипулират

И една интересна новина в полза на жените. Уважаеми дами, може да спечелите мъжкото внимание, ако използвате червено червило. Не е изненада, че мъжете обичат този цвят и го предпочитат във формата на еротично бельо, цвят на коса и бързи автомобили. Това означава, че ще искаме поне една Снежанка за празниците. Фактите трябва да бъдат подплатени с научни изследвания, което означава, че ще обърнем внимание на изследването на Манчестърския университет.Хората са използвали специален софтуер за проследяване на окото и доказват, че ние обичаме всичко в червено.

Изключение прави един период от месеца, но не искаме да говорим за него. Хората в бели престилки са представили снимки на женски портрети. Респондентът трябвало да ги гледа за 10 секунди. Мъжът отделял много време, за да погледне устните на жената. Нека кажем, че за очите й остават само 0.95 секунди. Ако жената носи червено червило, тя ще спечели около 7.3 секунди внимание на устните си. Жените с розово червило получават 6.7 секунди.

Според учените, мъжът често свързва женските устни със срамните устни и има огромното желание да ги опознае от по-близко. Срамните устни, често може да бъдат с приятен и нежен нюанс на червеното, който възбужда силния пол. Дамите с по-смела визия и алено червило са способни да привлекат малко повече погледи от останалите, които предпочитат по-тъмните цветове.

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
АЗ
18 декември 2013 | 16:08

Ако бяхте сложили и някоя без мустаци за снимка, щеше да е супер!

Печели пари онлайн
16 декември 2013 | 17:25

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ТОП 15 НА НАЙ-ДОБРИТЕ САЙТОВЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, КАКВИТО СТЕ НА ФЕЙСБУК, НО ОТ ТАМ НЕ ВИ ЗАПЛАЩАТ ЗА ТОВА. ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ПОСЕТЕТЕ ПОСОЧЕНИЯ САЙТ ЧРЕЗ ГУГЪЛ-------->p e c h e l i o n l i n e. o v o . b g