Най-красивият футбол, който си гледал

Известният бразилски конкурс "Мис Дупе" е в разгара си и въпреки че остават още два месеца до приключването на първия кръг, кандидатките не спират да показват на какво са способни.

Част от 27-те претендентки за титлата през 2013 година решиха да се позабавляват с футболната топка, а видеото, което заснеха по случая, обиколи интернет пространството за отрицателно време. На клипа се вижда как момичетата, облечени с тренировъчни фланелки и изрязани прашки, загряват, а след това изпробват удари към вратата. На вас оставяме да им се насладите...

Най-четени от

Добави коментар

Екипът на Men.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Изпрати
Коментари
Ferrari 458 Sound
30 март 2019 | 17:42

Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, as well as the content!

vender más por internet en 2019
30 март 2019 | 14:57

Thanks-a-mundo for the article.Really looking forward to read more. Fantastic.

Canon cp
29 март 2019 | 19:38

motorcycle accident claims Joomla Software vs Dreamweaver Software which one is the best?

Sabrina
29 март 2019 | 16:53

You made some decent points there. I did a search on the subject and found most individuals will approve with your blog.

Game Online
29 март 2019 | 13:43

There as definately a lot to learn about this topic. I like all the points you made.

White Rock Rea estate
29 март 2019 | 10:53

Whoa! This blog looks just like my old one! It as on a entirely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Great choice of colors!

Briana
29 март 2019 | 08:05

You have observed very interesting points! ps nice site.

Kathy
29 март 2019 | 05:19

Just wanna remark on few general things, The website style is ideal, the topic matter is rattling good

Ciara
29 март 2019 | 01:49

I really liked your blog.Really thank you! Want more.

Carrie
28 март 2019 | 23:08

Thankyou for helping out, excellent information.

Tonia
28 март 2019 | 20:21

Thank you ever so for you blog.Really thank you! Really Cool.

Terrie
28 март 2019 | 17:34

If you are free to watch humorous videos on the web then I suggest you to pay a visit this website, it consists of really thus funny not only videos but also extra information.

click here for more info
28 март 2019 | 13:54

Oakley Sunglasses Outlet Oakley Sunglasses Outlet

latest apk for pc download
28 март 2019 | 00:49

This is a topic that is near to my heart Best wishes! Exactly where are your contact details though?

apk downloader for windows 7
27 март 2019 | 23:24

Your style is very unique in comparison to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this site.